اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

اعتبارات عمرانی بهار 10 میلیارد و 27 میلیون تومان است

فرماندار بهار گفت: اعتبارات مصوب عمرانی امسال شهرستان بهار 10 میلیارد و 27 میلیون و 700 هزار تومان است.

اعتبارات عمرانی بهار 10 میلیارد و 27 میلیون تومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکارزاده ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بهار اظهار داشت: در سال جاری بودجه عمرانی در کشور کاهش یافته و این در حالی است که اعتبارات تملک دارایی‌ها امسال بیشتر به طلب پیمانکاران اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: اعتبارات مصوب عمرانی امسال شهرستان بهار 10 میلیارد و 27 میلیون و 700 هزار تومان است.

فرماندار بهار اظهار داشت: در سال جاری 4.8 درصد اعتبارات استان به شهرستان بهار اختصاص یافته است. با توجه به اهمیت ورزش در روستاها، 25 درصد از اعتبارات ورزشی باید در روستاها هزینه شود. به دلیل بحران آب 40 درصد بودجه آب به کاهش هدررفت آب در شهرها اختصاص می‌یابد.

سپس امام جمعه بهار گفت: مسئولان خدمت صادقانه و بی منت به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا با بیان اینکه خدمت به نظام جمهوری اسلامی ایران بر طبق سفارش شهدا تکلیف مسئولان بوده و تمام دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید از هر فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنند، ابراز داشت: در حال حاضر کارهای بسیار زیادی در کشور در راستای رشد و آبادانی باقی مانده که باید حجم فعالیت‌ها و دغدغه‌های جمعی خویش را دوچندان کرد.

وی افزود: دولتمردان باید بر اساس وظیفه، تکلیف شرعی و قانون، انجام کار داشته باشند و کارهای محوله را سریع و قانونی به سرانجام برسانند.

امام جمعه بهار اضافه کرد: اگر دولتمردان با دیدگاهی مدیریتی فعالیت کنند قطعاً موفق خواهند بود اما چنانچه به دنبال پست و مقام باشند و در انجام وظیفه خود هدفی جز رسیدن به منافع خود را در نظر نداشته باشند در بین مردم منفور خواهند شد.

انتهای پیام/2499/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول