اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه‌های اردبیل:

تغییر مدیران اگر تبدیل به احسن شود عالی خواهد بود

استاد دانشگاه‌های اردبیل گفت: تغییر مدیران اگر تبدیل به احسن شود بسیار مفید و موثر خواهد بود.

تغییر مدیران اگر تبدیل به احسن شود عالی خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، میر غلامحسین گنجی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل اظهار داشت: مباحثی در رسانه‌های محلی در ارتباط با مدیریت عالی استان مطرح شده که شامل مطرح شدن دیدگاه‌های مختلف است.

وی خاطرنشان کرد: با استقرار دولت جدید تغییر مدیریت‌های میانی امری طبیعی و مورد انتظار است و این موضوع لزوماً به معنی نا کارآمدی مدیریت فعلی نیست.

مسئول انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل یادآور شد: تغییر مدیران به ویژه اگر تبدیل به احسن باشد به منزله تزریق خون تازه به شریان دستگاه‌های اجرایی است.

گنجی با اشاره به سخنان ارزشمند نماینده ولی فقیه در استان در این خصوص گفت: همانطور که امام جمعه اردبیل هرگونه لابی‌گری برای کسب ریاست را یک خواسته نفسانی خواندند ما نیز معتقد هستیم لابی‌گری‌های پشت‌پرده برای تصاحب قدرت زیبنده شخصیت‌های سیاسی توانمند و شایسته نیست.

این مسئول گفت: قطعاً این امر نمی‌تواند در راستای منافع و مصالح کلی استان باشد در عین حال باورمان این است که آنچه افراد مختلف را وادار به این عمل  می‌کند مکانیزم موجود برای تعیین مدیریت‌هاست که باید برای اصلاح آن تلاش کرد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: همانطوری که قبلاً نیز گفته‌ایم و فکر می‌کنیم انتظار و خواست مردم نیز چنین باشد در ارتباط با تعیین مدیریت عالی استان در وهله اول همه باید بپذیرند که استاندار آینده باید ضمن دارا بودن شرایط لازم مدیریتی از نظر فکری معتقد به گفتمان اعتدال و متعلق به جریان سیاسی پیروز انتخابات باشد.

گنجی بیان داشت: در وهله بعدی گروه‌های سیاسی و افراد موثر و ذی نفوذ جریان حامی دولت جدید در استان با وحدت و همدلی و تعامل سازنده با محوریت ستاد انتخاباتی روحانی در استان ظرفیت‌های نیروی انسانی موجود استان را شناسایی و از میان آنها توانمندترین و شایسته‌ترین  را جهت تصمیم‌گیری نهایی به دولت پیشنهاد کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی افزود: نمایندگان استان در مجلس نیز که در رای اعتماد به کابینه کارنامه قابل قبولی از خودشان در همسویی با مردم نشان دادند با اتحاد و انسجام از این تصمیم جمعی حمایت و پشتیبانی کنند که بدون تردید با این مکانیزم هر تصمیمی که دولت بگیرد مورد احترام و تمکین همه و در راستای منافع و مصالح کلی استان خواهد بود.

این فعال سیاسی ابراز‌امیدواری کرد که با وحدت و همدلی فعالان سیاسی تاثیر‌گذار استان استقرار دولت تدبیر و امید منشأ خیر و برکت و موجب توسعه و پیشرفت بیشتر استان شود.

استقبال معلمان از معرفی فانی به عنوان وزیر آموزش و پرورش

گنجی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ انتصاب فانی به سرپرستی وزارت آموزش و پرورش بعد از عدم رای اعتماد مجلس به نجفی نشان دهنده عزم جدی ریاست جمهوری به ایجاد تحول در دستگاه تعلیم و تربیت و توجه ویژه به آن است.

وی ادامه داد: فانی شخصیتی فرهیخته توانمند و کار آزموده‌ای است که در سطوح مختلف وزارتی تجربه موفق و ارزشمندی را کسب کرده و با مسائل و چالش‌های آموزش و پرورش آشنایی کافی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل در پایان سخنان خود با اشاره به توانایی‌های علمی فانی و شناخت جامعه فرهنگیان از وی اظهار داشت: قطعاً قاطبه فرهنگیان فهیم از معلم برجسته‌ای چون فانی که مراحل مختلف معلمی را با موفقیت طی کرده است، استقبال خواهند کرد.

انتهای پیام/62004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول