اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان خبر داد

تصویب 225 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان تاکستان

فرماندار تاکستان از تصویب اعتبار 225 میلیارد ریالی برای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

تصویب 225 میلیارد ریال اعتبار برای شهرستان تاکستان

علی اکبریان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان به بودجه 225 میلیارد ریالی این شهرستان در سال جاری اشاره کرد و افزود: این میزان بودجه براساس فاکتورهای ارائه شده قانونی به فصل‌های آموزشی، رفاه، قضایی، منابع آب، امور عمومی، بهداشت، تربیت‌بدنی، حمل و نقل، صنعت، عمران شهری، فرهنگ و هنر و کشاورزی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: همچنین از مجموع بودجه یاد شده 25 میلیارد ریال برای پروژه‌های امنیتی، زیربنایی و اقتصادی اختصاص پیدا کرده است.

این مسئول اضافه کرد: در بودجه سال 92 شهرستان تاکستان همچنین بر توجه به مناطق کمتر توسعه‌یافته، اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و ضرورت‌های مهم در حوزه اقتصادی و اجتماعی شهرستان تاکستان توجه شده است.

اکبریان ادامه داد: در راستای کمک به توسعه داربست کردن باغات انگور شهرستان تاکستان نیز 20 میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته است.

وی در خصوص چگونگی و نحوه تنظیم بودجه در سال 92 اظهار کرد: توجه به قوانین مادر، اسناد بالادستی، تحریم‌ها و تهدیدها، الزامات اقتصاد جهانی، بازار نفت و تقاضای جهانی، توجه به سند چشم‌انداز 20 ساله، سیاست کلی اصل 44 و قانون پنجم توسعه جزو عوامل مؤثر در طرح بعدی برای تصویب موارد بودجه‌ای بوده است.

فرماندار تاکستان به دیگر الزامات برای تدوین لایحه بودجه بر اساس مدها و الگوهای اقتصادی پرداخت و گفت: توجه به اقتصاد مقاومتی، الگوی اسلامی - ایرانی، دهه پیشرفت و عدالت، سند توسعه اقتصادی استانی و در نظر گرفتن شاخصه‌های شهرستانی جزو اولویت‌های دیگر در تنظیم بودجه بوده است.

وی از رشد ردیف بودجه‌ای سالانه شهرستان تاکستان خبر داد و افزود: اعتبار دو سال اخیر این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته دو برابر افزایش داشته است.

این مسئول گفت: انتظار می‌رود تا مدیران استانی و شهرستانی نسبت به تخصیص اعتبارات و نظارت دقیق بر پروژه‌ها اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/77005/ز30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول