اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

امیدوارم با انتخاب ارباب‌زاده حق بولینگ اصفهان ادا شود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم با انتخاب آقای ارباب‌زاده حق بولینگ اصفهان ادا شود.

امیدوارم با انتخاب ارباب‌زاده حق بولینگ اصفهان ادا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان که در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار داشت: دو کاندیدایی که برای انتخابات هیئت بولینگ و بیلیارد در اداره کل ورزش و جوانان با یکدیگر همکار هستند و امیدوارم با انتخاب آقای ارباب‌زاده حق بولینگ ادا شود.

این مسئول تصریح کرد: هر چند اصفهان در سرانه فضای ورزشی در رتبه 26 کشوری قرار دارد، اما یکی از سکوهای اول تا سوم کشور متعلق به اصفهان است که نشان از برنامه‌ریزی مناسب در ورزش اصفهان است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: 24 باشگاه بیلیارد در اصفهان وجود دارد که 12 تای آن در شهرستان‌های اصفهان قرار دارد و قصد داریم ارباب‌زاده را برای توسعه این رشته ورزشی حمایت کنیم.

وی تاکید کرد: از زمانی که این سمت را برعهده گرفتم از یک جهت خوش‌شانس و از جهتی دیگر بدشانس بودم، خوش شانس از این بابت که مدیرکل ورزش و جوانان استان بزرگ اصفهان شدم و بدشانس نیز از این جهت که زمانی به ورزش اصفهان آمدم که هیچ‌گونه اعتبار مالی در اختیار ما قرار نگرفت و از محل اعتبارات استانی نیز تاکنون ریالی را دریافت نکرده‌ایم.

محمدجواهری افزود: نه از دیوار مردم بالا رفتیم و نه بانکی زدیم بلکه با همت و تلاش تمام مسئولان ورزش استان برنامه‌های خودمان را با وجود کمبود اعتبار در ورزش استان اجرا کردیم.

این مسئول گفت: با اعتبار 14 میلیارد تومان 18 پروژه را قرارداد بستیم که در حال انجام است و خیرین ورزش‌یار نیز قول داده‌اند تعداد 280 پروژه ورزشی به بهره‌برداری برسد و باید به جامعه خیران استان بگویم ثواب ورزشی‌سازی کمتر از مدرسه‌سازی نیست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به طرح آمایش سرزمین تصریح کرد: طرح آمایش سرزمین را برای شناسایی مناطق همگن و ناهمگن برای اختصاص امکانات عادلانه ورزشی استان به شهرستان‌های مختلف اجرا کردیم که کمک بسیاری به ارتقای ورزش در تمام نقاط استان می‌کند.

وی به ارتقای تحول اداری اشاره کرد و متذکر شد: ما در تحول اداری از رتبه 18 به رتبه سوم ارتقا پیدا کردیم و نقش‌جهانی را که دو سال تعطیل شده بود به طور مجدد کار ساخت آنرا پیگری کردیم.

محمدجواهری در پایان اذعان داشت: با توجه به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی برنامه‌های خود را به خوبی طبق تقویم سالیانه خود اجرا کردند.

انتهای پیام/63020/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول