اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کسب 4 کاپ از 6 کاپ کشوری توسط رکاب‌زنان اصفهانی

جواهری: پیشکسوتان دوچرخه‌سواری به جای حمایت کارشکنی نکنند

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: ما از پیشکسوتان انتظار داریم پدری کرده و دست نوازش خود را بر هیئت دوچرخه‌سواری بکشند و یا حداقل اگر حمایت نمی‌کنند، سکوت اختیار کنند.

جواهری: پیشکسوتان دوچرخه‌سواری به جای حمایت کارشکنی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری امشب در بازدید از هیئت دوچرخه‌سواری استان اصفهان که افتخارآفرینان رکاب‌زن اصفهانی نیز حضور داشتند ضمن تبریک به آنها اظهار داشت: با توجه به محدودیت‌های مالی هیئت‌های ورزشی استان برنامه‌های خود را طبق تقویم سالیانه اجرا کردند.

وی تصریح کرد: این افتخار بزرگی برای جامعه دوچرخه‌سواری استان اصفهان است که از چهار جام ممکن کشوری شش جام را اصفهانی‌ها به ارمغان آوردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان ادامه داد: در زیرساخت‌های ورزشی کشور، اصفهان در رتبه 26 قرار دارد، اما ورزش استان همیشه روی یکی از سکوهای ورزشی کشور قرار دارد.

وی با اشاره به کیوان لیموئی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان ادامه داد: وی فردی است که کارهای اقتصادی را رها کرده و صادقانه برای خدمت به ورزش وارد این عرصه شده و فردی عاشق کارش است.

محمد جواهری با بیان اینکه آقای لیمویی 9 ماه است که مسئولیت دوچرخه‌سواری استان را برعهده گرفته است، گفت: مگر چند ماه است که وی این سمت را برعهده گرفته که برخی افراد سعی در تخریبش دارند.

وی ادامه داد: برخی افراد که جایگاه بسیار خوبی در این رشته نیز دارند، نمی‌دانم چرا وقتی کنار می‌روند سعی در تخریب و کارشکنی داشته و قصد دارند به هر نحوی که شده به این رشته ضربه بزنند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: ما از این پیشکسوتان انتظار داریم پدری کرده و دست نوازش خود را بر هیئت دوچرخه‌سواری بکشند و یا حداقل اگر از این رشته و مسئولش حمایت نمی‌کنند، سکوت اختیار کنند.

وی با بیان اینکه آزار می‌بینم زمانی که فردی زحمتش را می‌کشد اما حرمتش شکسته می‌شود، ادامه داد: خود آقای لیموئی از قهرمانان این رشته است و زمانی که شما به عنوان پیشکسوت حرمت‌شکنی می‌کنی انتظار نداشته باش که شاگردت نیز حرمت تو را نگه دارد.

محمد جواهری تاکید کرد: ایرادی که همین پیشکسوتان به هیئت دوچرخه‌سواری گرفته‌اند این است که چرا در همایش دوچرخه‌سواری دوچرخه جایزه داده‌اند در حالی که باید بگویم در یک همایش دوچرخه‌سواری که گل رز به عنوان جایزه نمی‌دهند، بلکه برای اینکه دوچرخه‌سواری گسترش پیدا کرده و به رشته‌ای همگانی تبدیل شود باید در همایش‌های آن نیز دوچرخه جایزه داده شود و اینگونه حرف زدن از یک بزرگ بعید است.

وی گفت: چرا بسیاری از دوچرخه‌سواران در گذشته برای هیئت رکاب نمی‌زدند، اما هم‌اکنون به میدان آمده و رکاب می‌زنند.

این مسئول ورزشی تصریح کرد: نخستین بخشی که در هیئت‌های ورزشی باید مورد توجه قرار بگیرد، همگانی کردن ورزش است و چنین صحبت‌هایی از یک پیشکسوت این رشته بعید است.

وی تاکید کرد: آقایانی که دم از بیت‌المال می‌زنند سه عدد دوچرخه را به دوچرخه‌سواران این رشته بخشیده بودند که همین دوچرخه‌سواران این دوچرخه‌ها را پس دادند و گفتند حق ما نیست و همین آقایان چگونه ماشین و موتوری که از هیئت در اختیارشان بود را به زور تحویل دادند.

محمد جواهری با بیان اینکه توهین به رئیس هیئت من توهین به خود من است، افزود: می‌گویند قصد دارند مناظره کنند، از همین‌جا میگویم هر فردی قصد مناظره دارد روز و ساعتش را به ما بگوید ما آماده برگزاری مناظره هستیم.

وی با بیان اینکه هیئت دوچرخه‌سواری 12 سال در اختیار همین آقایان بوده، اما چه چیزی هم‌اکنون داریم، افزود: زمانی که بزرگتر احترام خودش را حفظ نمی‌کند چه دلیلی وجود دارد که کوچکتر احترام وی را حفظ کند و باید بگویم حرمت یک امام‌زاده را متولی آن حفظ می‌کند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان ادامه داد: اگر تاکنون ورزش استان صاحبی را بالای سر خودش نمی‌دیده هم اکنون این صاحب وجود دارد و مملکت هم قانون دارد.

وی با بیان اینکه آیا برگزاری همایش و یا بر عهده گرفتن میزبانی مسابقات کاری غیرقانونی است، تصریح کرد: از شنیدن برخی صحبت‌ها به واقع ناراحت می‌شوم، آقای لیموئی شاگرد شما بوده و باید دستش را بگیری تا وی نیز در کارش موفق باشد چرا که اگر رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان موفق شود، می‌گوید شاگرد شما بوده است و افتخارش نصیب شما هم می‌شود.

محمدجواهری ادامه داد: از جمعیت 75 میلیون نفری کشور 6/3 به ورزش می‌پردازند، اما در استان اصفهان 4.8 درصد به ورزش می‌پردازند که از میانگین کشوری بالاتر بوده که جای خوشحالی دارد.

وی تاکید کرد: ورزش کردن در خون اصفهانی‌ها قرار دارد و لازم می‌دانم از آموزش و پرورش، شهرداری، دانشگاه، ارتش و سپاه که برای ورزش استان تلاش کردند تشکر کنم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان در پایان افزود: امیدوارم فضا و مکان مناسبی برای فعالیت بانوان رکاب‌زن اصفهانی مهیا شود و قصد داریم همین کار را نیز برای بانوان اصفهانی انجام داده و مکانی را با کمک شهرداری در اختیار بانوان قرار دهیم.

انتهای پیام/63020/غ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول