اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد از درگیری کلامی مدیر کل و رئیس هیئت فوتبال اصفهان

جواهری و ابرقویی‌نژاد هر دو بازنده شدند

حاشیه‌های به وجود آمده اطراف هیئت فوتبال اصفهان موجب شده تا طرفین درگیری از دایره ادب خارج شده و از نظر افکار عمومی در اخلاقیات بازنده شوند.

جواهری و ابرقویی‌نژاد هر دو بازنده شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، چند ماهی است که ورزش اصفهان درگیر بحث تغییر و تحولات در هیئت فوتبال استان اصفهان شده و روزی نیست که حاشیه جدیدی پیرامون هیئت فوتبال به وجود نیاید.

جدا از تلاش‌‌های بی وقفه طرفین درگیری یعنی مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان و رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان که می‌کوشند با استفاده از ابزارهای دراختیار حریف را مغلوب کنند، بحث جدلی نیز در این مدت ادامه داشته و این اواخر کاملاً رنگ و بوی اهانت به خود گرفته است.

علی‌اکبر ابرقویی‌نژاد به عنوان رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان با استناد به آرای اعضای مجمع انتخاباتی در مصاحبه با سایت هیئت نوع صحبت کردن و تهدیدهای محمدرضا محمدجواهری مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان را به شعبان بی مخ توصیف کرده است.

محمدجواهری نیز برای اینکه در جنگ کلامی با ابرقویی‌نژاد کم نیاورد، مدعی شده با استناد به قانون ابرقویی‌نژاد را خم کرده تا به نوعی جواب بی احترامی رئیس هیئت فوتبال را داده باشد.

با توجه به شرایط فعلی متاسفانه باید عنوان کنیم که هم محمدجواهری و هم ابرقویی‌نژاد در قضیه هیئت فوتبال بازنده اخلاقیات شدند و هر چه بیشتر این بازی را ادامه بدهند، وجهه اجتماعی و ورزشی خود را در بین مردم از دست خواهند داد و بهتر است به جای درگیری‌های لفظی که صورت خوشی ندارد، تلاش کنند از مسیر قانونی به اهداف خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول