اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه نگاری مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال/

دعوای جواهری و ابرقویی‌نژاد به فوتسال هم راه پیدا کرد

دعوای اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال استان اصفهان به مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتسال نیز کشیده شده و واکنش‌های مختلفی را از سوی موافقان و مخالفان به همراه داشت.

دعوای جواهری و ابرقویی‌نژاد به فوتسال هم راه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مراسم قرعه‌کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال دقایقی قبل در هتل آسمان اصفهان با حضور مسئولان کمیته فوتسال و سرپرستان و نمایندگان تیم‌های لیگ برتری انجام شد.

با توجه به اینکه صبح امروز مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شده بود، حضور علی اکبر ابرقویی‌نژاد رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان در این مراسم با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

معاون امور توسعه اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در این مراسم با گلایه از عدم اطلاع از برگزاری این برنامه اعلام کرد که ابرقویی‌‌‌نژاد هیچ سمتی در فوتبال اصفهان ندارد، ادعای ابراهیمی با خنده شدید ابرقویی‌نژاد همراه شده و وی چند دقیقه‌ای پشت سر هم به خنده پرداخت.

رئیس کمیته فوتسال برای اینکه جلسه وارد حاشیه شود، اعلام کرد که این مسئله داخلی بوده و ارتباطی به این نشست پیدا نمی‌کند اما ترک زودهنگام نشست توسط ابراهیمی که به حالت قهر بود، موجب شد تا خبرنگاران به سراغ ابرقویی‌نژاد رفته و از وی در مورد برکناری‌اش سئوال کنند.

در این جلسه، علاوه بر ابرقویی‌نژاد، نایب رئیس و دبیر وی نیز در نشست حضور داشته و بولتن عملکرد هیئت فوتبال در سال 91 بین شرکت کنندگان توزیع شد.

پس از برگزاری مراسم قرعه کشی لیگ، نشست خبری سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند برگزار شده و رضا لک به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در حین مراسم قرعه کشی کلیپ‌هایی پخش می‌شد که در این کلیپ‌ها از علیرضا افضل به عنوان سرمربی گیتی‌پسند نام برده شده بود.

انتهای پیام/63006/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول