اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 ماهه نخست سا‌جاری رخ داد

مرگ 153 کردستانی در تصادفات رانندگی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان گفت: در 4 ماهه نخست امسال 153 نفر از مردم این استان در تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

مرگ 153 کردستانی در تصادفات رانندگی

غلامرضا همایون‌پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته 123 نفر بود که در سال جاری با رشد 24.4 درصدی افزایش مواجه است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، 110 نفر از فوت‌شدگان حوادث رانندگی در چهارماهه اول امسال در استان مرد بوده و 43 نفر نیز زن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین 2 هزار و 30 نفر در حوادث رانندگی در چهار ماهه نخست امسال به دلیل مجروح شدن به مراکز پزشکی قانونی استان کردستان مراجعه کرده‌اند.

همایون‌پور گفت: تعداد مجروحین تصادفات رانندگی امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته که یک‌هزار و 820 مورد بوده 115 درصد رشد دارد.

وی همچنین به آمار فوتی‌های ناشی از گاز منواکسید کربن در استان کردستان اشاره کرد و گفت: در چهارماهه نخست سال‌جاری 11 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در استان جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان کردستان، این آمار در مدت زمان مشابه سال گذشته 7 نفر بوده است.

انتهای پیام/79001/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول