اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه مطرح کرد

تداوم اجرای طرح پزشک خانواده در ارومیه

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه گفت: اجرای طرح پزشک خانواده در مناطق شهری و روستایی ارومیه آغاز شده و اجرای آن تداوم دارد.

تداوم اجرای طرح پزشک خانواده در ارومیه

پیام نوزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: اجرای طرح پزشک خانواده‌ در مناطق مختلف آذربایجان غربی و ارومیه از جمله شهرها و روستاهای آن آغاز شده است، لیکن انتظار داریم که نتایج پیش‌بینی شده از آن به دست آید.

وی با اشاره به اینکه اجرای این طرح از سال 1384 آغاز شده است، افزود: در شهرهای زیر 20 هزار نفر و مناطق روستایی از 29 مرداد ماه سال 84 این طرح اجرا می‌شود، هنوز هم روند اجرای آن ادامه دارد.

عضو هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی ارومیه با اشاره به وجود برخی اشکالات در این طرح، اضافه کرد: چنانچه در راستای تکمیل و رفع ایرادات آن مطالعات وسیعی انجام گیرد، در حوزه سلامت کشورمان تحول‌های زیادی رخ می‌دهد.

وی با اظهار به اجرای سامانه سلامت ایرانیان در استان، خاطرنشان کرد: ثبت‌‌نام در مراکز بهداشتی و درمانی سراسر استان آغاز شده است، به طوری که 220 سئوال از بیمار در راستای اجرای این سامانه پرسیده می‌شود همچنین بعضی کنترل‌ها انجام گرفته و سوابق بیماری افراد ثبت می‌شود.

نوزاد به اجرای این طرح در 42 شهر استان، اشاره کرد و افزود: در این زمینه تاکنون موفق عمل کرده‌ایم، ‌لیکن برای به دست آوردن توفیق‌های مورد انتظار باید همکاری جمعی بین مسئولان نهادهای مختلف شکل گیرد،‌ تا همه جامعه از نعمت سلامتی برخوردار شوند.

انتهای پیام/61002/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول