اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار فدوی:

آمریکا از بخش اعظم رشد توان دریایی ایران خبر ندارد

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا از بخش اعظم رشد توان دریایی ایران خبر ندارد.

آمریکا از بخش اعظم رشد توان دریایی ایران خبر ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زیباکنار، سردار علی فدوی لحظاتی پیش در جمع فرماندهان نیروی دریایی سپاه در زیباکنار با اشاره به معارفه سردار حسینعلی زمانی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای اظهار کرد: دانشکده‌های نیروی دریایی سپاه از نقاط مختلف کشور در ایران تشکیل می‌شوند.

وی ایجاد دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه‌ای را موجب توسعه گیلان دانست و افزود: مسئولان استان گیلان باید از این فرصت بهره لازم را ببرند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه، آمریکا را تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه در داخل و خارج کشور به این امر اذعان دارند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در زیر سایه آمریکا خود را مطرح می‌کند، تصریح کرد: مدت 25 سال از دفاع مقدس گذشته و زمان بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران موجب شده تا دشمنان به کشورمان کوچکترین تعرضی نداشته باشند.

فدوی با تاکید بر اینکه روند بازدارندگی نیروی دریایی سپاه در سال‌های آینده ادامه می‌یابد خاطرنشان کرد: آمریکا دارای توان نظامی دریا پایه است و قدرت این کشور پشت ناوهای آن قرار دارد.

وی به وابستگی توان دریایی آمریکا اشاره کرد و یادآور شد: حوادث سال‌های گذشته آمریکا را مطمئن کرده است که از کشورهای اسلامی نمی‌تواند به عنوان پایگاه بدون دغدغه استفاده کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه متذکر شد: آمریکا از بخش اعظم رشد توان دریایی ایران خبر ندارد.

وی اظهار داشت: الزام تغییر راهبرد 300 ساله نیروی دریایی آمریکا به وجود آمده و این مسئله بحث روز داخل همین کشور است.

فدوی درباره افتتاح فاز نخست دانشگاه مذکور خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم فاز نخست دانشگاه علوم و فنون نیروی دریایی سپاه تا پایان امسال و با حضور مقام معظم رهبری در گیلان به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/2300/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول