اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا:

نیروی دریایی آبروی ملت ایران در عرصه جهانی است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا به آوازه نیروی دریایی مقتدر ارتش ایران در جهان اشاره کرد و گفت: نیروی دریایی آبروی ملت ایران در عرصه جهانی است.

نیروی دریایی آبروی ملت ایران در عرصه جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام عباس محمدحسنی ظهر امروز در مراسم اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و کارکنان خانم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آموزش تخصص‌های دریایی رشت حضور در برنامه‌های قرآنی را توفیق الهی عنوان کرد.

وی توفیق حضور در برنامه‌های قرآنی را نشان‌دهنده نگاه ویژه خداوند به افراد دانست و اظهار کرد: امسال مسابقات قرآنی نیروی دریایی ارتش به صورت جداگانه از جشنواره فرهنگی ورزشی برگزار شده است.

محمدحسنی خواستار تلاش بیشتر خانواده کارکنان نیروی دریایی در مسابقات کشوری شد و بیان کرد: شرکت‌کنندگان در مسابقات به فکر منزلت اجتماعی نیروی دریایی باشند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش با تاکید بر ارتقای برنامه‌های قرآنی در این نیرو، خاطرنشان کرد: قرائت قرآن کمترین و کوچک‌ترین هدف فرد قرآنی است.

وی با اشاره به آیات قرآن و روایات، اظهار کرد: توصیه ائمه (ع) تلاوت و تدبر در قرآن کریم است.

محمدحسنی به آوازه نیروی دریایی مقتدر ارتش جمهوری اسلامی ایران در جهان اشاره کرد و افزود: نیروی دریایی آبروی ملت ایران در عرصه جهانی است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش معنویت در این نیرو را بالا خواند و بیان کرد: جوانان در عصر فتنه و تهاجم فرهنگی در پناه قرآن حفظ می‌شوند.

وی با بیان اینکه قرآن به جوانان امنیت اخلاقی می‌دهد، تصریح کرد: قرآن در قیامت کفه اعمال نیک انسان را سنگین می‌کند.

محمدحسنی تمسک به قرآن را سبب از بین رفتن فتنه‌ها خواند و یادآور شد: جوانان در پناه قرآن از آسیب‌ها مصون می‌مانند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نداجا با اشاره به اینکه فتنه‌های بزرگ جهان اسلام را تهدید می‌کند، خاطرنشان کرد: سوریه، لبنان، تونس، عراق، مصر و افغانستان در معرض خطر هستند و این آسیب‌ها مقدمه‌ای برای ایجاد خطر برای ایران ام‌القرای جهان اسلام است.

وی به ایجاد چالش دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن می‌خواهد بیداری اسلامی با برادرکشی و خودزنی ابتر بماند و این فتنه را با قرآن می‌توان دفع کرد.

محمدحسنی حفظ هویت اسلامی ایرانی را رسالت بزرگ اقشار مختلف جامعه دانست و یادآور شد: مردم ایران دارای فرهنگ، آداب و رسوم هستند و باید بتوانیم هویت خود را حفظ کرده و چهره درستی به دنیا نشان دهیم و این امر با قرآن امکانپذیر است.

*برگزاری مسابقات قرآنی در ارتش ویژه است

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش نیز در مراسم مذکور با بیان اینکه امسال مسابقات قرآنی به صورت جداگانه از جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه خانواده کارکنان برگزار شده است، گفت: روند برگزاری مسابقات قرآنی در ارتش ویژه است.

حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده بر گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه تاکید کرد و افزود: فرهنگ قرآنی با اجرای برنامه‌ها در این زمینه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مذکور، اظهار کرد: امسال تعداد 155 نفر در مسابقات قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و کارکنان خانم نداجا شرکت کردند.

حسن‌زاده به رتبه برتر 47 نفر از شرکت‌کنندگان در مسابقات مذکور اشاره کرد و یادآور شد: نفرات نخست و دوم به مسابقات آجا در 21 و 22 شهریور ماه سال جاری در تهران اعزام می‌شوند.

معاون تبلیغات و اطلاع‌رسانی عقیدتی سیاسی نداجا، پایگاه تهران و منطقه دوم نیروی دریایی ارتش را با 725 امتیاز به صورت مشترک دارای رتبه نخست عنوان کرد و افزود: منطقه یکم بندرعباس با 635 امتیاز مقام دوم مسابقات مذکور را کسب کرده است.

وی، آموزش تخصص‌های دریایی رشت با 460 امتیاز را دارای مقام سوم اعلام کرد.

*فعالیت قرآنی نشاط‌آور است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و کارکنان خانم نداجا اظهار کرد: فعالیت قرآنی خستگی ندارد و نشاط‌آور است.

حجت‌الاسلام محمد باقری با قدردانی از رسانه‌ها در پوشش برنامه‌های قرآنی، تصریح کرد: برگزاری مراسم قرآنی آغازی برای فعالیت‌های معنوی در جامعه است.

باقری با تاکید براینکه فعالیت‌ها باید در مسیر قرآن باشد، بیان کرد: رفتار قرآنی باید در جامعه نهادینه شود.

انتهای پیام/84001/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول