اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

5 طرح عمرانی در نرماشیر افتتاح شد

فرماندار نرماشیر گفت: به مناسبت هفته دولت 5 طرح عمرانی با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال در شهرستان نرماشیر به بهره‌برداری رسید.

5 طرح عمرانی در نرماشیر افتتاح شد

محمود سام‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نرماشیر اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت پنج طرح عمرانی با اعتباری بیش از 230 میلیارد ریال در شهرستان نرماشیر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین آب مجتمع اسعدیه با اعتبار یک‌ میلیارد و 500 میلیون ریال، طرح لوله‌گذاری کشاورزی روستای اسدآباد با اعتبار 500 میلیون ریال، طرح پرواربندی گوسفند روستای قلعه‌شهید با اعتبار 700 میلیون، ساخت دبستان روستای محمدآباد سید با اعتبار 400 میلیون ریال و ساخت مراکز بهداشت در سه روستای قاسم‌آباد، قائم‌آباد و خیرآباد با اعتبار هر مرکز مبلغ یک‌ میلیارد و 800 میلیون ریال از مهم‌ترین پروژه‌های افتتاح شده است.

سام‌نژاد خاطر نشان کرد: پروژه بازسازی شبکه آب نظام‌شهر نیز با 32 کیلومتر لوله‌گذاری و با اعتبار 20 میلیارد ریال در حال اجرا است.

فرماندار نرماشیر از سفر استاندار کرمان در هفته آینده به نرماشیر خبر داد و بیان داشت: چند طرح دیگر نیز با حضور استاندار به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/80026/ع20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول