اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش تاکید کرد

ضرورت شکل‌گیری اتحادیه تولیدکنندگان خرما در آبپخش

امام جمعه آبپخش بر ضرورت شکل‌گیری تعاونی و اتحادیه تولیدکنندگان خرما در این منطقه که یکی از قطب‌های اساسی تولید خرما است، تاکید کرد.

ضرورت شکل‌گیری اتحادیه تولیدکنندگان خرما در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام خداداد رضایی جمعه شب در دیدار مسئولان آبپخش با مردم این شهر اظهار داشت: در سال‌های گذشته با همت مسئولان اقدامات خیلی خوبی در راستای رفع مشکلات خدمات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی افزود: ارائه خدمات به معنی رفع تمامی مشکلات و دغدغه‌های مردم نیست و انتظار داریم مسئولان با شتاب و انرژی بیشتری برای خدمت‌رسانی به مردم و کاهش دغدغه‌های ایشان تلاش کنند.

امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی از بزرگترین مشکلاتی است که مردم جامعه ما با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و رهبری عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی در دیدارهای اخیر خود با کارگزاران نظام و هیئت دولت بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید فراوان داشته‌اند.

رضایی بیان داشت: با توجه به ظرفیت و توانایی بخش آبپخش در عرصه کشاورزی توجه به این صنعت در این منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است و مسئولان باید به‌صورت جدی به این موضوع توجه داشته باشند.

وی اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که کشاورزان این منطقه در سال‌های اخیر با آن مواجه بوده‌اند، وضعیت بازار خرما است و در سال‌های گذشته این موضوع به‌عنوان دغدغه‌ای جدی در میان مردم وجود داشته است.

این مسئول اذعان داشت: در دیدارهایی که با کشاورزان مناطق مختلف آبپخش داشته‌ام، به بنده اعلام شده که برخی تجار خرما به‌منظور کاهش قیمت خرما در فصل برداشت محصول؛ تبانی و هماهنگی کرده‌اند و این موضوع سبب تضییع حقوق کشاورزان و توزیع‌کنندگان این محصول می‌شود.

امام جمعه آبپخش عنوان کرد: مدیریت بازار خرما توسط کشاورزان و تولیدکنندگان این محصول از ضروریاتی است که مسئولان باید به آن توجه کنند و زمینه را برای این امر هموار کنند.

رضایی بیان داشت: تشکیل تعاونی و اتحادیه تولیدکنندگان خرما در منطقه آبپخش از ضروریاتی است که در این منطقه باید تحقق یابد و در رفع مشکلات کشاورزان اثرگذاری بالایی خواهد داشت.

وی افزود: اگر کشاورزان با هم هماهنگ و هم‌دل باشند و در راستای تامین منافع صنفی کشاورزی تلاش کنند، افراد سودجو و منفعت‌طلب برای دستیابی به سود بیشتر نمی‌توانند حاصل تلاش یک ساله ایشان را به یغما ببرند.

اختلاف سلیقه در شوراها طبیعی است/وحدت اساس کار شوراهای اسلامی باشد

امام جمعه آبپخش با اشاره به آغاز به کار شوراهای اسلامی چهارم در هفته آتی اظهار داشت: شوراهای اسلامی سوم در منطقه آبپخش تلاش زیادی برای رفع مشکلات مناطق مختلف داشتند و از تمامی ایشان تشکر می‌کنم.

رضایی عنوان کرد: افرادی که پا به عرصه شوراهای اسلامی گذاشته‌اند، در ایام تبلیغات انتخاباتی وعده‌ها و قول‌های فراوانی به مردم داده‌اند و هم‌اکنون باید به وعده‌های خویش جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: اگر اعضای محترم شوراهای اسلامی به‌خاطر هوای نفس، خودبینی، وابستگی‌های حزبی، جناحی، فامیلی و طایفه‌ای اقدامات خود را انجام دهند نمی‌توانند خدمت‌گذار خوبی برای مردم باشند.

امام جمعه آبپخش یادآور شد: با توجه به اینکه شوراهای اسلامی از افکار و تفکرات مختلفی شکل گرفته، اختلاف سلیقه در ساختار شوراها امری طبیعی است، ولی این موضوع نباید خدمت به مردم را دچار خلل و آسیب بکند.

رضایی بیان داشت: با توجه به رقابت‌های شدید منطقه‌ای اگر اعضای محترم شورای اسلامی شهر آبپخش و شوراهای روستایی اختلاف داشته باشند، نمی‌توانند در راستای ایفای حقوق مردم تلاش کنند.

وی تاکید کرد: تمامی اعضای شوراهای اسلامی در شهر و روستاها را به وحدت، اتحاد و همدلی در مسیر رفع مشکلات و دغدغه‌های پیش روی مردم توصیه می‌کنم.

انتهای پیام/2452/ط40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول