اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش:

هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش گفت: هزینه کردن در ورزش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است و از مسئولان استان انتظار داریم با حمایت‌های مادی و معنوی نسبت به رشد و پیشرفت ورزش فوتبال اهتمام ورزند.

هزینه کردن در ورزش نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است

به گزارش خبرگزاری فارس  از دشتستان، عیسی زائرپور شامگاه جمعه در آیین معرفی رئیس جدید هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس آبپخش اظهار داشت: گسترش ورزش و تفریحات سالم امری بسیار مهم و ارزشمند است و باید فضای لازم برای جوانان فراهم شود تا به سمت ورزش جذب شوند.

وی افزود: فوتبال از ورزش‌های جذاب و پرطرفدار در بین جوانان و نوجوانان است و در استان بوشهر و شهر آبپخش مردم علاقه بسیار زیادی به این ورزش دارند.

رئیس جدید هیئت مدیره پرسپولیس آبپخش با اشاره به فعالیت این باشگاه در سطح استانی و کشوری خاطرنشان کرد: پرسپولیس آبپخش هم‌اکنون در رشته فوتبال در سطح استان و کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و هر سال شاهد روند رو به رشد این باشگاه ریشه‌دار هستیم.

زائرپور تصریح کرد: تیم بزرگسالان پرسپولیس در لیگ دسته اول استان حضوری پررنگ دارد و امسال برای قهرمانی در لیگ استان و صعود به لیگ کشوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی یادآور شد: تیم بانوان پرسپولیس نیز در لیگ کشوری حضور دارد و برای صعود به لیگ برتر هدف‌گذاری کرده‌ایم و این مهم با حمایت مسئولان استان محقق می‌شود.

این مسئول گفت: هزینه کردن در ورزش در واقع نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است و از مسئولان استان انتظار داریم با حمایت‌های مادی و معنوی نسبت به رشد و پیشرفت ورزش فوتبال اهتمام ورزند.

زائرپور بیان کرد: اخلاق‌مداری و تقویت روحیه پهلوانی در دستور کار این باشگاه قرار دارد و در کنار فعالیت‌های ورزش قهرمانی، تلاش برای گسترش روحیه پهلوانی و ترویج اخلاق در ورزش نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: مدیران این باشگاه با عشق و علاقه و برای ایجاد شور و نشاط در جامعه و جذب جوانان به سمت ورزش سرمایه‌گذاری کرده‌اند و امیدوار هستیم با حمایت مسئولان از این باشگاه مردمی و ریشه‌دار، شاهد ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های این باشگاه باشیم.

در این آیین عیسی زائرپور به عنوان رئیس جدید هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس آبپخش معرفی شد.

انتهای پیام/2452/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول