اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج خبر داد

اختصاص 5 میلیارد تومان به شبکه آب روستایی فهرج

فرماندار فهرج گفت: بیش از پنج میلیارد تومان به شبکه آب آشامیدنی روستایی فهرج اختصاص یافته است.

اختصاص 5 میلیارد تومان به شبکه آب روستایی فهرج

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، محمد برزنگ عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به خدمات دولت، اظهار داشت: تاکنون توسط دولت 50 باب آموزشگاه در شهرستان فهرج احداث شده است.

وی با اشاره به مشکل فضاهای فیزیکی مدارس در سال‌های گذشته، افزود: در هشت سال گذشته، 38 باب آموزشگاه و 111 کلاس در فهرج بازسازی و احداث شده است و بیش از 8 میلیارد و 750 میلیون تومان از سوی آموزش و پرورش هزینه شده است.

فرماندار فهرج عنوان کرد: این شهرستان در ستاد راهبردی جنوب استان قرار گرفته است که در این زمینه 2 میلیارد تومان اختصاص یافته است که در زمینه آب و برق، راه و کشاورزی هزینه می‌شود.

برزنگ با بیان اینکه فرستنده تلویزیونی دیجیتال با همکاری شهرستان ریگان در فهرج راه‌اندازی شده است، متذکر شد: در بخش کشاورزی 100 کیلومتر لوله‌گذاری موتورپمپ‌ها و 30 کیلومتر احداث باکس بتنی کشاورزی داشته‌ایم.

وی از سفر استاندار کرمان به زودی به شهرستان فهرج خبر داد و تأکید کرد: چندین طرح عمرانی با حضور استاندار کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

فرماندار فهرج به دیگر اقدامات صورت گرفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: تمام ساکنان شهرستان فهرج صاحب مسکن شده‌اند و تاکنون 5 هزار و 300 مسکن بازسازی و 8 هزار و 800 واحد مسکن احداث شده است.

وی در زمینه آبرسانی نیز بیان داشت: آب شهر فهرج بهداشتی است و جای نگرانی ندارد و در این زمینه یک حلقه چاه احداث و تجهیز و در چند ماه گذشته وارد شبکه آب آشامیدنی شهر فهرج شده است.

برزنگ عنوان کرد: برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستای شورآباد بخش مرکزی فهرج یک حلقه چاه احداث شده است و به زودی مشکل آب آشامیدنی روستای میرآباد و حسین‌آباد وکیل و چند روستای دیگر با اختصاص اعتبارات لازم برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از 5 میلیارد تومان به شبکه آب آشامیدنی روستایی فهرج اختصاص یافته است، اذعان داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت است.

فرماندار فهرج در پایان با اشاره به دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن از ابتدای انقلاب تاکنون و ترور مسئولان توسط منافقان کوردل، خاطر نشان کرد: دشمن فکر می‌کرد با تحریم‌ها مردم را دلسرد و کشور را فلج می‌کند، اما پس از گذشت یک سال مردم را با نشاط‌تر و شعارهای انقلاب را پررنگ‌تر می‌بینیم.

انتهای پیام/80013/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول