اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس شورای اسلامی خورموج بیان کرد

بدهی 1.5 میلیارد تومانی شهرداری خورموج

رییس شورای اسلامی خورموج گفت: هم اکنون شهرداری خورموج یک میلیارد و500 میلیون تومان بدهی دارد و درآمدهای شهرداری نیز کاهش یافته است.

بدهی 1.5 میلیارد تومانی شهرداری خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، غلامرضا قربانی مقدم عصر امروز در نشست اعضای شورای شهر خورموج با خبرنگاران گفت: در تمام جلسات تاکید داشتم خبرنگاران رقیب ودشمن ما نیستند بلکه کمک کننده و یاری‌گر ما هستند.

رئیس شورای اسلامی خورموج افزود: خبرنگاران با درایت خود با انتقادات سازنده به برطرف کردن مشکلات و برطرف کردن عیوب می‌پردازند و هرجا حتی اگر با لحن تندی نیز همراه بوده سازنده بوده است.

قربانی مقدم ادامه داد: در 6 سال و 4 ماهی که در خدمت شهروندان بودیم تقریبا هر 6 روز یک جلسه برای بررسی درخواست‌های مردم و شهرداری برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: هم اکنون شهرداری یک میلیارد و500 میلیون تومان بدهی دارد و درآمدهای شهرداری نیز در طول این سال‌ها و حق آلایندگی و مالیات بر ارزش افزوده به شدت کاهش یافته است.

قربانی گفت: درشورای سوم سرانه فضای سبز از 3 متر به نزدیک 9 متر رسید و100 هزارمتر مربع لکه گیری معابر داشتیم وبا چنگ ودندان از حقوق شهروندان دفاع کردیم.

انتهای پیام/66006/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول