اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد

تحقق حماسه اقتصادی با مشارکت دولت و مردم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولت به هیچ وجه نمی‌تواند به تنهایی و بدون نقش‌آفرینی مردم حماسه‌ای را رقم بزند و خلق حماسه اقتصادی نیازمند مشارکت این دو است.

تحقق حماسه اقتصادی با مشارکت دولت و مردم

سردار محمدرضا نقدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین در پاسخ به اینکه مردم چگونه می‌توانند در تحقق حماسه اقتصادی نقش‌آفرین باشند اظهار داشت: بیان این مطلب که مردم حماسه سیاسی را رقم زدند و تحقق حماسه اقتصادی تنها برعهده دولت است، تفکری اشتباه است.

وی ادامه داد: دولت به هیچ وجه نمی‌تواند به تنهایی و بدون نقش‌آفرینی مردم حماسه‌ای را رقم بزند و هدایت یک جریان با حضور فعال مردم امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تولید را محور اصلی در تحقق حماسه اقتصادی دانست و اذعان داشت: مردم نسبت به محیط اطرافشان دقیق شوند، در هر فضایی ظرفیت‌های بسیار عظیمی برای تولید وجود دارد که نباید نادیده گرفته شود.

نقدی با بیان اینکه آحاد مردم باید درگیر تولید شوند، تصریح کرد: مردم نقش تعیین‌کننده‌ای را در این زمینه ایفا می‌کنند و به خوبی باید درگیر کار تولید شوند.

این مسئول یکی از شاخصه‌های مهم در نقش‌آفرینی مردم را اصلاح الگوی مصرف دانست و عنوان کرد: این مقوله نقش مهمی در زندگی‌ها داشته و با حذف سریع مصارف غیرضروری و استفاده از کالاهای تولید داخل می‌توان به تقویت اقتصاد کشور کمک کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اگر عزم مردم جمع شود برای استفاده از کالاهای تولید داخل و اراده کنند در راستای تولید کالاهایی که امکان تولید آن‌ها در کشور وجود دارد؛ این خود یک حماسه است.

نقدی توجه به فرهنگ کار را از ارکان مهم در گسترش تولید ملی خواند و تأکید کرد: کار و تلاش مضاعف در کنار جدیت، علمی کردن تولید و کیفیت به ما کمک می‌کند که گام‌های محکمی را در راستای تحقق حماسه اقتصادی برداریم و به طبع دولت نقش حمایت و هدایت‌گری را در این زمینه دارد.

وی با اشاره به صنعت کشاورزی مدرن و تأثیرگذاری این مهم در خودکفایی کشور در زمینه مواد غذایی اظهار کرد: کشاورزی در ایران باید به سمت علمی و ماشینی شدن حرکت کند و از حالت سنتی خود خارج شود.

انتهای پیام/2667/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول