اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

امروز پوششی برای چهره پلید استکبار وجود ندارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه امروز دنیا در پرتو انوار انقلاب اسلامی هوشیار شده، گفت: پوششی برای چهره پلید استکبار وجود ندارد.

امروز پوششی برای چهره پلید استکبار وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب واقع در شرق مرکز هرمزگان، سید شکرالله زندوی ظهر امروز در جمع نمازگزاران در مسجد جامع امام خمینی (ره) این شهر ضمن تشریح ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: رجایی و باهنر با ساده زیستی و مکتبی بودن خود در نظام اسلامی به الگوی ماندگار تبدیل شدند.

وی در ادامه مردمی بودن را یکی از شاخص های انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران نظامی است که بدون هیچ گونه خونریزی و کشتار مردم شکل گرفته است.

زندوی تصریح کرد: اگر چه در مسیر شکل گیری انقلاب شهدای گرانقدری تقدیم شد و انسان‌های وارسته‌ای به واسطه ایستادگی در مقابل معاندان خون خود را نثار کردند ولی جمهوری اسلامی با حضور چشمگیر و گسترده مردم در همه عرصه‌ها تشکیل شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از مکتبی بودن به عنوان شاخص دوم نظام اسلامی نام برد و افزود: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر ارزش‌های دینی و برای استقرار پرچم توحید در سراسر دنیا شکل گرفته است.

این مسئول استقلال را از نعمت‌های بزرگ الهی معرفی کرد و اظهار داشت: نعمت استقلال از دیگر ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران است که بدون اتکا به هیچ کدام از قدرت‌ها و تنها به واسطه مردم و پیروی آنان از ولایت به دست آمده است.

زندوی دشمنی و کینه توزی استکبار نسبت به نظام اسلامی ایران را نتیجه استقلال و ولایت پذیری ملت ایران عنوان کرد و گفت: اگر ولایت در مسیر حرکت انقلاب وجود نداشت نمی‌توانستیم از بحران‌ها و توطئه‌ها به سلامتی عبور کنیم.

وی تصریح کرد: در پرتو ولایت است که امنیت، استقلال، پایبندی به ارزش‌ها و وحدت بین مذاهب و گروه‌ها در ایران محقق شده و هر روز نیز بر استحکام آن افزوده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مشکل کشورهای مصر، لیبی و تونس را را نبود ولایت در این کشورها دانست و ادامه داد: اکنون ایران اسلامی به برکت ولایت، با دو بال مهدویت و عاشورا به جایگاه رفیعی در جهان دست یافته و توانسته اهداف و تفکر اسلامی را احیا و به دنیا صادر کند.

وی همچنین با بیان این که در برهه کنونی ملت‌های مختلف دنیا در پرتو انوار نورانی انقلاب اسلامی بیدار و هوشیار شده‌اند اظهار داشت: امروز چهره واقعی و پلید استکبار برای مردم دنیا آشکار و نمایان شده و پوششی هم برای آن وجود ندارد.

زندوی ادامه داد: همه ملت‌ها ماهیت واقعی استکبار را می‌دانند و دریافته‌اند که در پس شعارهای صلح و آزادی و حقوق بشر آنها فریب و دروغ نهفته است.

انتهای پیام/88004/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول