اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بناب:

فرهنگ و روحیه موجود در ادارات مشکلات را حل نمی‌کند

فرماندار بناب گفت: با فرهنگ و روحیه فعلی حاکم بر ادارات و دنبال اضافه کاری رفتن مشکلات کشور حل نخواهد شد.

فرهنگ و روحیه موجود در ادارات مشکلات را حل نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سعید برقی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در جوار شهدای گمنام و در جمع مسئولان و کارکنان بسیجی ادارات شهرستان بناب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در اوایل انقلاب اکثریت مسئولان و کارکنان دولت وقت اداری نمی‌شناختند و شب و روز برای اعتلای میهن اسلامی تلاش می‌کردند که امیدواریم این روحیه همچنان در ادارات ما حاکم شود.

فرماندار بناب سپس با اشاره به شرایط حاکم بر کشور افزود: با فرهنگ و روحیه فعلی حاکم بر ادارات و دنبال اضافه کاری رفتن مشکلات کشور حل نخواهد شد.

وی ادامه داد: تنها روزانه با هشت ساعت کار در برابر این همه تحریم دشمنان مشکل کشور حل نمی‌شود.

برقی در عین حال اظهار کرد: اگر فکر می‌کنید که سازش با آمریکا مشکل ما را حل خواهد کرد، یک خیال واهی است، چون تنها راه حل مشکل کشور ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است.

وی با اعلام اینکه برخی مشکلات معیشتی در کشور وجود دارد؛ گفت: با توجه به میزان تولید انواع محصولات در کشور توانسته‌ایم در برابر تحریم‌ها مقاومت کنیم.

فرماندار بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کارنامه با ارزش دولت‌های نهم و دهم در موضوعات مختلف شهرستانی ابراز امیدواری کرد، با مقاومت در برابر تحریم‌ها، دشمنان نظام را مأیوس خواهیم کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران و کارکنان ادارات شهرستان بناب گفت: الحمدالله هیچ موضوع خاص منفی از قبیل امنیتی، اخلاقی و سیاسی در ادارات ما مشاهده نشده و سلامتی مدیران و کارکنان ادارات شهرستان کاملاً مشهود است.

انتهای پیام/60004/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول