اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا:

پایگاه‌های مقاومت در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی فعال است

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا با بیان اینکه 500 پایگاه در ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی فعالیت‌ می‌کنند، گفت: در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی پایگاه‌های مقاومت فعال است.

پایگاه‌های مقاومت در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رضوانی بعد از ظهر امروز در دیدار بسیجیان کارمند با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه 500 پایگاه در ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی فعالیت‌ می‌کنند، اظهار داشت: در تمام ادارات و سازمان‌های دولتی آذربایجان‌شرقی پایگاه‌های مقاومت فعال است.

وی، مکتبی بودن، عاشق ولایت بودن، تواضع، فروتنی، حسن خلق، شجاعت، مردمی بودن و شهادت طلبی را از ویژگی‌های عمده کارمندان بسیجی نام برد.

رضوانی اضافه کرد: جذب نیرو، سازماندهی، توانمندسازی و تقویت و پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلابی ماموریت اصلی بسیج کارمندی است که در این زمینه طرح‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

این مسئول گفت: بسیج کارمندی گام‌های اساسی در گسترش تفکر بسیجی، ارزش‌های دینی، معنوی و انقلابی و دفاع مقدس برداشته و با تشکیل گروه‌های صالحین، شوراهای عالی قشر بسیج در شهرستان‌ها خدمات موثری را در تشویق و ترغیب نخبگان و تقویت بنیه مدیریتی ادارات انجام داده است.

رئیس بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا اذعان داشت: بسیج کارمندی همواره در خط ولایت حرکت کرده و از این صراط مستقیم منحرف نخواهد شد.

رضوانی با بیان اینکه کارمندان دولت در استان آذربایجان‌شرقی نقش مهمی در دفاع مقدس داشته‌اند، متذکر شد: با نگرش به آمار شهدای کارمندی استان آذربایجان‌شرقی نقش‌آفرینی و حضور موثر این قشر در جبهه‌های نبرد نمایان می‌شود.

انتهای پیام/60001/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول