اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه ابرکوه:

جنگ روانی در سوریه شکست خورده است

امام جمعه ابرکوه گفت: با شکست جنگ روانی دشمنان در سوریه، مردم عزم خود را برای مقابله با تهاجم به کشورشان جزم کرده‌اند.

جنگ روانی در سوریه شکست خورده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه ابرکوه با اشاره به اوضاع سوریه همچنین فرمایشات رهبری در دیدار با پادشاه عمان در این زمینه اظهار داشت: بحران‌های موجود در منطقه ناشی از دخالت‌های بی‌‌جای خارجیان است.

وی افزود: اینها مامور شدند در سوریه سناریو ساختگی ایجاد کنند تا فرصت پیروزی کامل و نهایی را از ارتش سوریه بگیرند به همین دلیل با به کارگیری سلاح شیمیایی، انگشت اتهام را به سوی حکومت دمشق دراز کردند و اکنون بلوا بپا کرده‌اند و سعی می‌کنند با غوغا سالاری، زمینه دخالت نظامی را برای آمریکا و غرب فراهم سازند.

حسینی ادامه داد: اما این جنگ‌های روانی و تهدیدهای فزاینده در روحیه مردم سوریه اثری نداشته و آنان را مرعوب نساخته بلکه ارتش سوریه را مصمم‌تر کرده است تا با آمادگی بیشتر، پاسخگوی هرگونه مداخلات دیوانگان آمریکایی و غربی باشد.

خطیب جمعه ابرکوه با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و سالروز شهادت دولتمردان شهید بیان کرد: دولتمردان ایران اسلامی باید شهیدان دولت را الگوی رفتاری و عملی خود در خدمت به مردم منظور کنند.

وی با اشاره به نهم شهریور آغاز هفته تعاون نیز اظهار داشت: تعاون مفهومی اجتماعی و جایگاهی قرآنی دارد و خدای متعال بر امر تعاون و همکاری در امور خیریه که اصلاح جامعه اسلامی باشد، تاکید می‌کند.

انتهای پیام/2464/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول