اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استان سمنان

پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان افتتاح شد

پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان با حضور مسئولان استان سمنان افتتاح شد.

پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، با حضور نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان و مدیرکل اطلاعات، ارتباطات و امنیت استانداری سمنان، پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر امام جمعه استان سمنان راه‌‏اندازی شد.

نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان و امام جمعه سمنان در این مراسم گفت: سیاست‏‌های ما در راستای تبعیت از ولایت‏‌فقیه، ایجاد وحدت و رضایت مردم در جامعه اسلامی است و باید در این زمینه تلاش بیشتری خصوصاً در عرصه اطلاع‏‌رسانی انجام پذیرد.

آقامحمد همتیان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سمنان هم در این مراسم گفت: سایت پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر امام جمعه سمنان از اهمیت ویژه‌‏ای برخوردار بوده و این سایت منعکس‌‏کننده دیدگاه‏‌ها و نقطه نظرات و رهنمودهای نماینده ولی‏‌فقیه استان سمنان است.

وی خاطرنشان کرد: باید محتویات این سایت از مسائل مهم و اساسی در حوزه دینی و اعتقادی و سیاسی باشد و به سمع و نظر مردم برسد.

این سایت با هدف اطلاع‏‌رسانی و انعکاس اخبار، اطلاعات خطبه‏‌های نماز جمعه، مسائل مذهبی و اعتقادی مورد نیاز مردم و مواردی از این قبیل طراحی شد و مورد بهره‏‌برداری قرار خواهد گرفت.

پایگاه اطلاع‌‏رسانی دفتر نماینده ولی‏‌فقیه در استان سمنان به آدرس www.adinehsemnan.ir آماده ارایه خدمات و پاسخ‏گویی به سئوالات علاقه‏‌مندان در حوزه مسائل دینی، مذهبی و فرهنگی است.

انتهای پیام/2249/ح/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول