اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه:

سران استکبار جواب دندان‌شکن می‌گیرند

فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه گفت: آمریکایی‌ها بدانند که در صورت حمله به سوریه جواب دندان‌شکنی می‌گیرند.

سران استکبار جواب دندان‌شکن می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدجعفر اسدی صبح امروز در مراسم یادواره شهید شهریار چارستاد که با عنوان شهریار المهدی در جهرم برگزار شد اظهار داشت: همگی ما بدون استثنا مدیون شخصیت مقام معظم رهبری هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات این شهید، این بود که خود را سرباز ولایتمدار رهبری می‌دانست، افزود: جنگ‌های صدراسلام را که مطالعه می‌کنیم یک صبح تا ظهر یا چند روز بیشتر نبود اما هشت سال و نزدیک به 3 هزار شبانه‌روز مردم ایران اسلامی امتحان خود را پس دادند.

فرمانده پیشین نیروی زمینی سپاه با اشاره به تهدیدات قدرت‌های دنیا علیه کشورهای مسلمان گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما مانند دولتمردان آمریکا جنگ‌طلب نیستیم اما اگر پای عزت و شرافت ملت و منافع کشور به میان بیاید تمام مسئولان ایران مانند آحاد ملت بر خلاف دولتمردان آمریکا اهل فداکاری هستند و اگر تجربه تلخی برای ملت پیش آید بنده نیز لباس رزم می‌پوشم.

وی با اشاره به تهدید نظامی کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه به جنگ نظامی علیه کشور مسلمان سوریه، ابراز داشت: آنان ممکن است که چند جای سوریه را هدف قرار دهند اما باید بدانند که جواب دندان‌شکنی را می‌گیرند.

عضو بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سوریه مانند لیبی و عراق نیست، تصریح کرد: آنها تکیه‌گاه‌شان ولایت فقیه و جمهوری اسلامی نبود و در همسایگی‌شان برادران حزب‌الله نبودند اما تکیه‌گاه مسئولان سوریه به جمهوری اسلامی و به ویژه ولایت فقیه است.

اسدی با اشاره به دلاورمردی‌ها و رشادت‌های رزمندگان جهرم در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: ممکن است هر کس جهرم را به یک چیزی بشناسد اما زمانی‌که ما وارد این شهر می‌شویم به یاد قهرمانان و دلاورمردان پرورش یافته در این منطقه و شیرزنانی که آنان را تربیت کردند می‌افتیم.

انتهای پیام/2448/ق30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول