اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

کم‌آبی مشکلات زیادی در جم به وجود آورده است

امام جمعه جم گفت: کم‌آبی مشکلات زیادی در جم به وجود آورده است.

کم‌آبی مشکلات زیادی در جم به وجود آورده است

به گزارش خبرگزاری فارس  از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی صبح امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان جم ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت اظهار داشت: امروز نظام اسلامی با اقتدار در مسیر موفقیت و سربلندی در حرکت است و هر روز شاهد موفقیت بیشتر نظام هستیم.وی افزود: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون ولایت فقیه است و باید همواره قدردان ولایت باشیم و همه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

امام جمعه جم در تشریح ویژگی‌های کارمند نمونه خاطرنشان کرد: یک کارمند نمونه باید شئون اسلامی را در ظاهر و باطن خود رعایت کرده و تدین، صداقت در کار، رعایت امانتداری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق و داشتن وجدان کاری از خصوصیاتش باشد و در راستای عمران و آبادی کشور، اجرای عدالت، امیدواری مردم به آینده و تحکیم وفاداری مردم به نظام حرکت کند.

گنجی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت بیان داشت: خدمتگذاران در نظام اسلامی طبق فرموده‌های رهبر عزیز انقلاب باید دارای بینش و بصیرت بوده و با آگاهی کامل گام بردارد ضمن اینکه تحلیل صحیحی از اوضاع و تحولات پیرامون خود، کشور و جهان داشته باشد.

وی گفت: رسیدگی به مشکلات مردم شهرستان جم به ویژه در روستاهای دوردست باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه جم یادآور شد: کم‌آبی مشکلات زیادی در جم به وجود آورده و باید تدبیری شایسته برای رفع این مشکل در سطح شهرستان جم صورت گیرد.

در این همایش از 65 نفر از کارمندان نمونه ادارات مختلف شهرستان جم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل شد.

در این مراسم همچنین از مدیران و دستگاه‌های برتر عملیاتی جشنواره شهید رجایی با اهدا لوح از طرف استاندار بوشهر تجلیل شد.

در این آیین از شهردار جم به عنوان دستگاه برتر عملیاتی شهرستان و مدیران آموزش و پررش، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان مدیران برتر شهرستان در جشنواره شهید رجایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2451/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول