اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم:

سرکشی مسئولان از روستاها و مناطق دوردست یک وظیفه است

فرماندار جم گفت: سرکشی مسئولان از روستاها و مناطق دوردست یک وظیفه است و مسئولان نباید حتی یک لحظه از فکر مردم محروم و مستضعف غافل شوند.

سرکشی مسئولان از روستاها و مناطق دوردست یک وظیفه است

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، صبح امروز در آیینی با حضور فرماندار، امام جمعه، معاون فرماندار، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی و جمعی از مردم به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه شهرستان جم در همایشی با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شدند.

فرماندار جم در این آیین ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت در کنار اطلاع‌رسانی خدمات گسترده دولت فرصت مناسبی نیز برای نقد عملکرد اجرایی خدمتگزاران در نظام ولایی است.

عبدالرسوی زارع گفت: یکی از اهداف بزرگ نظام جمهوری اسلامی ارائه الگویی صحیح و شایسته از حکومت اسلامی در عصر حاضر است به طوری که به عنوان الگویی کامل و پیشرو بر اساس اسلام شناخته شود.

وی با اشاره به ارتباط بیشتر مردم با قوه مجریه نسبت به سایر قوا تصریح کرد: قوه مجریه و مسئولان آن در رده‌های مختلف به دلیل ارتباط با مردم در سطح گسترده سهم بیشتری را از لحاظ کسب رضایتمندی مردم نسبت به نظام اسلامی دارا هستند و این وظیفه خدمتگذاران مردم در این قوه را سنگین‌تر می‌کند.

این مقام مسئول وظیفه مسئولان و کارکنان را تلاش برای خدمتگزاری هرچه بهتر به مردم و جلب رضایت آنان دانست و ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای انتخاب مدیرانی شایسته در اجرای امور به کار می‌بندد و یک مدیر نیز با ارائه آموزش‌های به روز و نظارت دقیق بر کارمندان است که ضمن شکوفایی آنان سبب ایجاد تحول و تسریع در برنامه‌های سازمان خود می‌شود.

زارع ابراز داشت: شهرستان جم دارای قابلیت و ظرفیت بسیار بالایی برای رشد و پیشرفت است و باید دست به دست هم دهیم تا مسیر پیشرفت را هموارتر کنیم.

وی بیان کرد: سرکشی مسئولان از روستاها و مناطق دوردست یک وظیفه است و مسئولان نباید حتی یک لحظه از فکر مردم محروم و مستضعف غافل شوند.

انتهای پیام/2451/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول