اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان:

پازل محورهای ارتباطی زنجان شرق به غرب است

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان، پازل راه‌های ارتباطی استان زنجان را شرق به غرب اعلام کرد و گفت: زنجان حلقه اتصال استان‌های زیادی از شرق به غرب و همچنین کشورهای غرب ایران محسوب می‌شود.

پازل محورهای ارتباطی زنجان شرق به غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور امشب در مراسم افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی ایجرود که با حضور مسئولان استان و نماینده مردم ماهنشان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شده این اداره‌کل برای افتتاح اظهار داشت: این پروژه‌ها در دو بخش راه و ساختمان‌های دولتی است.

وی، تعداد پروژه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان را در حوزه ساختمان‌های دولتی 6 پروژه اعلام کرد و افزود: این پروژه‌ها با 9 میلیارد تومان آماده افتتاح شده‌اند.

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان، تعداد پروژه‌های حوزه راه این اداره‌کل را 6 پروژه عنوان کرد و بیان داشت: این پروژه‌ها با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان آماده بهره‌برداری شده است.

وی، پازل راه‌های ارتباطی استان زنجان را شرق به غرب اعلام کرد و گفت: زنجان حلقه اتصال استان‌های زیادی از شرق به غرب و همچنین کشورهای غرب ایران محسوب می‌شود.

باباپور به اقدامات انجام شده برای تکمیل پازل محورهای ارتباطی استان زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: پروژه‌های زیادی در این راستا در سطح استان تعریف و عملیاتی شده است که محور تهم- چورزق از جمله آنها است.

وی به آغاز عملیات اجرایی چهاربانده کردن محور زنجان به کبودرآهنگ اشاره و تصریح کرد: همه اقدامات انجام شده در حوزه راه برای تکمیل مسیرهای عبور و مرور شهروندان و همچنینی تسریع و تسهیل مسافرت‌های هموطنان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و شهر سازی استان زنجان با اشاره به تأخیر به وجود آمده در احداث بیمارستان ایجرود، گفت: این تاخیر ناشی از محدودیت‌های اعتباری بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان استان زنجان حداکثر تلاش خود را برای تخصیص بودجه مورد نیاز برای تکمیل بیمارستان ایجرود انجام داده‌اند، اضافه کرد: تخصیص‌های مالی سال گذشته با وجود محدودیت‌ها منجر به تکمیل و بهره‌برداری این بیمارستان شده است.

باباپور، اعتبار هزینه شده برای احداث بیمارستان ایجرود را 4 میلیارد و 90 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این بیمارستان هنوز نیازهایی دارد.

انتهای پیام/73004/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول