اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی:

خون شهدا سبب ایجاد توسعه کشور شده است

استاندار آذربایجان غربی گفت: خون پاک شهدا و پایداری مردم ایران باعث ایجاد امنیت و توسعه کشور شده است.

خون شهدا سبب ایجاد توسعه کشور شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی وحید جلال‌زاده عصر امروز در جلسه شورای اداری خوی که با حضور مسئولان ادارات خوی و در سالن جلسات فرمانداری خوی برگزار شد، با تبریک هفته دولت گفت: ساده‌زیستی شهید رجایی همیشه برای خود وی چشم‌اندازی برای عدم غرور و خودبزرگ‌بینی‌اش بود که باید الگوی همه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: امام راحل بعد از شهادت رجایی فرمود که عقل شهید رجایی از عملش بیشتر و بزرگتر بود و این نشان از درایت شهید رجایی و مورد قبول وی در محضر حضرت امام بود.

استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه به الگودهی به جوانان امروز توسط مسئولان امر و خانواده‌ها تأکید کرد و افزود: جوان امروز در این دنیای متلاطم و پرحادثه و در برابر هجوم دستگاه‌های تبلیغی دنیای غرب نیازمند الگو است که باید زندگی و افکار امثال شهید رجایی را برای آنها الگودهی کرد.

جلال‌زاده با گرامیداشت یاد اولین شهید فرماندار، شهید کوچری و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ادامه داد: خون پاک شهدا و پایداری مردم ایران باعث ایجاد امنیت و توسعه کشور با هدایت‌های حضرت امام و مقام معظم رهبری در طول 34 سال عمر انقلاب اسلامی بوده‌ایم.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: برخلاف نظام‌های غربی که فقط به بعد مادی زندگی توجه دارند، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو بعد مادی و معنوی را مورد توجه مردم شریف ایران اسلامی قرار داده است.

وی، غایت تمدن‌های غربی را انسان محوری صرف و دوری از خدا و معاد عنوان کرد و افزود: توجه و غایت اصلی فلسفه در ادیان ابراهیمی و مخصوصاً دین مبین اسلام ، خدامحوری و دین مداری و توجه به نوع سبک زندگی است.

جلال‌زاده با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم در استان و شهرستان خوی، گفت: دولت خدمت گذار کارهای فراوانی در طول هشت سال برای مردم شریف شهرستان خوی انجام داده است و شهرستان خوی، شهرستان نمونه استان است.

انتهای پیام/61009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول