اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

انتقال مسئولیت بهره‌برداری از نیروگاه اتمی به ایرانیان موجب عزت ایران اسلامی است

معاون استاندار بوشهر گفت: انتقال مسئولیت بهره‌برداری از نیروگاه اتمی بوشهر از پیمانکار به کارفرما موجب مباهات و افتخار ایران اسلامی است.

انتقال مسئولیت بهره‌برداری از نیروگاه اتمی به ایرانیان موجب عزت ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن پرآور عصر امروز در آیین ویژه هفته دولت در نیروگاه اتمی بوشهر، با تبریک هفته دولت اظهار کرد: برای آشنایی بیشتر مردم با خادمان خود در جامعه در هفته جاری فرصت مناسبی است که دولت‌مردان عملکرد خود را در جهت خدمت‌رسانی به مردم و جامعه ارائه دهند.

وی، کارکنان نیروگاه اتمی ایران را از زحمتکشان اصلی جامعه دانست و ادامه داد: این عزیزان با صرف عمر خود در جهت سربلندی و عزت نظام اسلامی ایران شبانه‌روز تلاش می‌کنند که جای قدردانی دارد.

معاون استاندار بوشهر افزود: شما در جایی کار می‌کنید که جهان اسلام به آن می‌نازد که مایه افتخار و مباهات مسلمانان هستید.

پرآور به ترفندهای دشمنان در 34 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت ما خاطرات شیرین و تلخی دیده‌ایم که پیروزی انقلاب اسلامی، روی کار آمدن دولت موقت، روی کار آمدن دولت لیبرال، ترور شخصیت‌ها، خیانت منافقین به ملت و خادمین ملت، گرفتن انسان‌های عزیز و پاک با ترور از جمله این خاطرات است.

وی با اشاره به اینکه دولت رجایی و باهنر با وجود این که مدت کوتاهی مسئولیت ریاست جمهوری و نخست وزیری را بر عهده داشتند ولی ماندگار شدند گفت: فعالیت و عملکرد آنها طوری بود که بر قلوب مردم و مسئولان اثر گذاشت به خاطر همین نام و یاد آنان جاودان ماند.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول