اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ملایر:

تقوا و ساده‌زیستی رمز ماندگاری شهدای دولت است/ ملایر 77 شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده است

مدیر آموزش و پرورش ملایر رمز ماندگاری شهیدان رجایی و باهنر را تقوا، ساده‌زیستی و مردمی بودن دانست.

تقوا و ساده‌زیستی رمز ماندگاری شهدای دولت است/ ملایر 77 شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الله چهاردولی ظهر امروز در مراسم تجلیل از کارکنان آموزش و پرورش ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند دولت اظهار داشت: شهرستان ملایر 77 شهید کارمند تقدیم انقلاب کرده که 37 نفر از آنها شهدای فرهنگی هستند.

وی با بیان اینکه 30 سال از شهادت شهیدان رجایی و باهنر به دست منافقان کور دل می‌گذرد، رمز ماندگاری این شهیدان را تقوا و  ساده‌زیستی دانست و افزود: وظیفه ما ادامه راه شهدا و الگوگیری از فعالان خدمت به مردم است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر ابراز داشت: شهید رجایی در سال 38 به عنوان دبیر در دبیرستان شریعتی ملایر خدمت کرده که این افتخار برای همیشه در شهرستان ملایر به عنوان یک سند ماندگار است.

وی در ادامه به موفقیت‌های آموزش و پرورش ملایر در پنج ماه نخست سال اشاره و تصریح کرد: کسب رتبه‌های برتر در کنکور سراسری و کسب موفقیت‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان ملایر در سطح استانی و کشوری و برتری آموزش و پرورش ملایر در بسیاری از جشنواره‌ها و مسابقات حاصل تلاش و کوشش کارکنان و دانش‌آموزان در این نهاد است.

وی توجه به استعدادهای موفق را ضروری دانست و گفت: باید از همه ظرفیت‌های جامعه آموزش و پرورش استفاده شود.

چهاردولی از راه‌اندازی دو مدرسه قرآنی در ملایر هم‌زمان با سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دو مدرسه، مدارس قرآنی شهر ملایر به چهار مدرسه افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌ها دبیران و معلمان برای سال‌ تحصیلی ساماندهی‌ شده و روند تکمیل ساماندهی تا آغاز سال‌ تحصیلی ادامه دارد.

مدیر آموزش و پرورش ملایر زیباسازی، تعمیر و تجهیز مدارس، آماده‌سازی مدارس برای ورود دانش‌آموزان و ساماندهی سرویس‌های دانش‌آموزی با همکاری تاکسیرانی و اتوبوسرانی را از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش تا قبل از شروع سال‌تحصیلی برشمرد.

در پایان این مراسم نیز از 100 نفر کارکنان آموزش و پرورش ملایر به مناسبت روز کارمند تجلیل شد.

انتهای پیام/89013/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول