اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بوشهر خبر داد

بازگشایی پلاژ بانوان، ساخت شهربازی و پارکینگ عمومی بوشهر درآینده نزدیک

شهردار بوشهر از بازگشایی پلاژ بانوان، احداث شهربازی و پارکینگ عمومی و تجهیز پارک‌های محله‌ای در آینده نزدیک خبر داد.

بازگشایی پلاژ بانوان، ساخت شهربازی و پارکینگ عمومی بوشهر درآینده نزدیک

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سعید راستی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرداری برنامه متعددی برای تحول در زیرساخت‌های بوشهر دارد، گفت: در صورت اجرای این برنامه‌های عمرانی، شاهد ایجاد تغییرات مهمی در زیرساخت‌های شهر بوشهر خواهیم بود.

وی با اشاره به تدوین مدون برای توسعه زیرساخت شهری، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما در شهرداری بوشهر ارائه خدمات مناسب و مطلوب به شهروندان و ارتقای مبلمان شهری بندر بوشهر است.

شهردار بوشهر از بازگشایی مجدد پلاژ بانوان خبر داد و افزود: این پلاژ در روزهای آینده با حضور مدیران ارشد استانی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر بوشهر و با تغییرات متعدد و لایروبی استخر آن بازگشایی خواهد شد و مورد استفاده بانوان قرار خواهد گرفت.

راستی با بیان اینکه برای تقویت محله محوری در سطح محلات شهر بوشهر پارک‌های محلات تکمیل و مجهزتر خواهند شد، بیان داشت: براساس این طرح‌، پارک‌های محله‌ای با امکانات تفریحی رفاهی مناسبی برای شهروندان تجهیز می‌شوند.

وی به ساخت کمپینگ مسافرتی اشاره کرد و متذکر شد: در پارک‌های لیان واقع در سرتل و مروارید در مجاورت شرکت ملی نفتکش، دو کمپ با امکانات و تجهیزات رفاهی، بهداشتی اجرا می‌شود.

شهردار بوشهر با اشاره به برنامه‌های دیگر شهرداری برای عمران و توسعه شهری به ساخت شهربازی، یادآور شد: مقرر شده است که در پارک‌های لیان، صدف وباسیدون سه شهر بازی احداث شود.

راستی با اشاره به احداث رفیوژ و روشنایی در خیابان‌های اصلی شهر و تأکید استاندار بوشهر و مدیر دفتر فنی استانداری در این رابطه، تصریح کرد: در اجرای این طرح بهسازی و روکش آسفالت، نصب پایه‌های برق و لامپ‌های تلسکوپی با نور سفید به مسافت بیش از سی کیلومتر، اجرای فضای سبز و رنگ‌آمیزی لبه‌ها در دستور کار است.

وی به سایر برنامه‌های شهرداری بوشهر برای احداث پارکینگ عمومی در نقاط مختلف شهر اشاره کرد و ابراز

داشت: آسفالت کوچه‌های خاکی از مطالبات دیرینه شهروندان است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته به آن جامه عمل خواهیم پوشاند.

شهردار بوشهر با بیان اینکه نصب تندیس مشاهیر و مفاخر در سطح شهر در دستورکار شهرداری بوشهر است؛ از ساماندهی میدان آزادی و مطهری، مجهز شدن آرامستان بهشت صادق به سردخانه، آبخوری و سرویس بهداشتی، توسعه فضای سبز با درختکاری و کشت گل و چمن خبر داد.

انتهای پیام/66006/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول