اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه:

شهرداری نخل‌تقی تنها شهرداری بدون بدهی در استان بوشهر است

فرماندار عسلویه گفت: شهرداری نخل‌تقی تنها شهرداری بدون بدهی در استان بوشهر است.

شهرداری نخل‌تقی تنها شهرداری بدون بدهی در استان بوشهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی شنبه‌شب در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرداری نخل‌تقی اظهار داشت: خدمت‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و در این مسیر همه باید اهتمام ورزند.

وی افزود: شهرداری نخل‌تقی از شهرداری‌های فعال و پرتلاش در سطح استان و کشور است و اقدامات زیربنایی بسیار خوبی انجام داده است.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: شهرداری نخل‌تقی یکی از بابرنامه‌ترین، بهترین و موفق‌ترین شهرداری‌های استان بوده و این شهرداری حتی یک ریال نیز بدهکار نیست.

محمودی تصریح کرد: مدیران و مسئولانی که در راستای رضایت‌مندی مردم گام موثر برداشته‌اند شایسته تجلیل و تقدیر هستند.

وی گفت: شهرداران شهرهای مختلف شهرستان عسلویه طی یک سال اخیر عملکرد بسیار خوب و قابل قبولی از خود به‌جا گذاشته‌اند و در عمران شهری کارهای زیربنایی و مهمی انجام داده‌اند.

محمودی بیان کرد: شهرداری نخل‌تقی با مدیریت خیلی خوبی که داشته توانسته پروژه‌های خوب و زیادی را تعریف کند و بیلان عملکرد بسیار مطلوبی را از خود به‌جا بگذارد.

فرماندار عسلویه ابراز داشت: شهرداری نخل‌تقی به عنوان یکی از دستگاه‌های نمونه و برتر در جشنواره امسال شهید رجایی نیز مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه شهردار نخل‌تقی در جذب اعتبارات نیز خوب عمل کرده است، گفت: شهرداری نخل‌تقی یکی از معدود شهردارانی است که در زمان تغییر شورای اسلامی شهر ( 12 شهریور) مبلغ قابل توجهی در حسابشان موجود است؛ ضمن اینکه این شهرداری حتی یک ریال هم بدهکار نیست.

انتهای پیام/2451/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول