اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان اردبیل:

تاکنون 238 هزار نفر روز میزبان مسافران فرهنگی بودیم

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: تاکنون 238 هزار و 925 نفر روز میزبان فرهنگیان و معلمانی بودیم که به استان اردبیل سفر کرده‌اند.

تاکنون 238 هزار نفر روز میزبان مسافران فرهنگی بودیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهیار رامزی ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان در اردبیل اظهار داشت: از آغاز تعطیلات تابستانی تا 6شهریور ماه افتخار میزبانی 238هزار و 925نفر روز میهمان فرهنگی نصیب استان اردبیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: 118هزار و 728 نفر میهمان فرهنگی را در قالب 19 هزار و 465 خانوار در استان دارالارشاد اردبیل مورد پذیرش و استقبال قرار گرفته‌اند. رئیس اداره رفاه و تعاون آموزش و پرورش استان اردبیل یادآور شد: بیشترین مراجعه فرهنگیان و خانواده‌های آنان به ستادهای اسکان نواحی یک و دو اردبیل، شهرستان‌های نیر، سرعین و مشگین‌شهر بوده است.

رامزی گفت: ستادهای اسکان تا 25 شهریور ماه به فعالیت خود ادامه می‌دهند و ما در فرصت باقیمانده با تمام توان در خدمت فرهنگیان هستیم تا بتوانیم در حد وسع و توان پذیرای این مسافران و گردشگران فرهنگی و معلمان عزت‌مند باشیم.

این مسئول افزود: علاوه بر مدارسی که برای این امر تدارک دیده شده است دو خانه معلم در سرعین و اردبیل میزبان مسافران و گردشگران است که بیشترین سفرها نیز به این دو شهر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان سخنان خود ابراز داشت: با اتمام فعالیت ستاد اسکان در روز 25 شهریور ماه شاهد آماده شدن مدارس برای آغاز سال تحصیلی خواهیم بود ولی همچنان در دو فضای خانه معلم در سرعین و اردبیل میزبان میهمانانی خواهیم بود که در روزهای پایانی سفرهای تابستانی قصد سفر به این شهر و دیار را داریم.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول