اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افکاری در گفت‌وگو با فارس:

داور قمی قاضی مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور شد

رئیس هیئت تکواندو استان قم از قضاوت یکی از داوران با تجربه تکواندو قم در مسابقات لیگ تکواندو قهرمانی باشگاه‌های کشور خبر داد.

داور قمی قاضی مسابقات لیگ تکواندو باشگاه‌های کشور شد

علی افکاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: خوشبختانه در تکواندو قم نیروی انسانی با دانش و توانمندی در بین داوران، مربیان و ورزشکاران تکواندو فعالیت می‌کنند و همین عامل سبب رشد و پیشرفت تکواندو قم شده است.

وی ادامه داد: اکنون داوران و مربیان فعال تکواندو استان قم جایگاه بسیار خوبی در بین همتایان خود در کشور دارند و شاهد هستیم که کمیته داوران فدراسیون تکواندو یکی از داوران موفق و با تجربه تکواندو قم را برای قضاوت در لیگ باشگاه‌های کشور انتخاب کرده است.

رئیس هیئت تکواندو استان قم با اشاره به معرفی داوران دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم از مسابقات لیگ نونهالان تکواندو باشگاه‌های کشور افزود: اسامی داوران دیدارهای این هفته در لیگ نونهالان پسر تکواندو باشگاه‌های کشور در حالی اعلام شد که عبدالله بینایی از داوران خوب و با دانش تکواندو قم نیز در بین داوران قضاوت کننده در این هفته حضور دارد.

وی با بیان اینکه این لیگ با عنوان جام شکوفه‌ها برگزار می‌شود ابراز داشت: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو کشورمان، دیدارهای هفته‌های چهارم و پنجم از مرحله گروهی نهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور امروز در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم عنوان داشت: در حالی‌که در این دوره از مسابقات،‌ سیروس رضایی به عنوان سرناظر حضور دارد، داوران حاضر در این دوره علی اصغر ذوالفقاری،‌ بهرام صادقی،‌ احمد لاریجانی،‌ رحیم صفایی، منصور خاندان،‌ سید حسین جاهد،‌ مرتضی صدفیان،‌ اصغر فتحی عباس آباد،‌ بهزاد نوشادی مقدم،‌ محمد هداوند حیدری،‌ محمد محلوجی و محسن حاتمی از تهران هستند.

وی یادآور شد: همچنین محمد نوذری،‌ سیدمحسن جوادی نیا و سید حسین موسوی نیا از البرز، علی رحیم زاده از آذربایجان غربی، اسماعیل لطفعلی زاده از اردبیل، احمد رشوندی از خوزستان و مرتضی استکی، هادی ترکاشوند،‌ مهرداد حقیقی، حمید ریحانی،‌ منصور عباسی و حمید دادنجایی از اصفهان دیگر قضاوت کننده‌ها در این هفته از لیگ کشور محسوب می‌شوند.

افکاری بیان کرد: داود قارداشخانی، ‌شهرام اسدی و علیرضا عظیمی از زنجان، احمد اخلاقی از سمنان، محمدامین نامجو از سیستان و بلوچستان، عباس عطاریان از فارس، عبدالله بینایی از قم، سیدجواد نقیب زاده از کرمانشاه، ابراهیم خاوری از گیلان و داریوش حسن زاده‌، سید فخرالدین موسوی و ابراهیم ناظری راد از مازندران هم این هفته در هفته‌های چهارم و پنجم مسابقات لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور قضاوت می‌کنند.

انتهای پیام/78002/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول