اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین بار در همدان برگزار می‌شود

برگزاری همایش «موقوفات، بقاع متبرکه، امنیت» در همدان

نخستین همایش «موقوفات، بقاع متبرکه، امنیت» از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با حضور شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، اسدآباد و بهار برگزار می‌شود.

برگزاری همایش «موقوفات، بقاع متبرکه، امنیت» در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف استان همدان، این همایش یکشنبه دهم شهریور ماه سال جاری در سالن اجتماعات مجتمع انصار واقع در میدان باباطاهر برگزار خواهد شد.

مسئول حراست اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان در این ارتباط اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ایجاد آرامش و امنیت روحی و معنوی برای زائران، حفظ و حراست از دستاوردهای فرهنگی و اقتصادی این بقاع متبرکه و اجرای دستورات سرپرست سازمان اوقاف مبنی بر لزوم توجه هیئت امنا به امنیت بقاع متبرکه، برگزاری این همایش در دستور کار قرار گرفت.

حمید ترکمان افزود: این همایش با حضور هیئت امناء، مدیران داخلی، مسئولان فرهنگی بقاع متبرکه شهرستان‌های همدان، کبودراهنگ، اسدآباد و بهار برای نخستین بار در استان همدان با سخنرانی متخصصان امر در بحث حفظ و حراست از بقاع متبرکه برگزار می‌شود.

وی گفت: در طول چند سال اخیر سازمان اوقاف در راستای ایجاد تحولات اساسی در بقاع متبرکه و موقوفات و بهره‌برداری از ظرفیت فرهنگی و معنوی این اماکن، امر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی را مورد توجه قرار داده است.

ترکمان در پایان به استقبال چشمگیر و گسترده مردمی از بقاع متبرکه با توجه به افزایش برنامه‌های فرهنگی و ایجاد امکانات لازم اشاره کرد.

انتهای پیام/2499/ی/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول