اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران:

34 میلیارد ریال از عواید موقوفات مازندران هزینه شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از هزینه‌کرد 34 میلیارد ریالی از عواید موقوفات مازندران خبر داد.

34 میلیارد ریال از عواید موقوفات مازندران هزینه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه مازندران، حجت‌الاسلام ستار علیزاده گفت: از جمله امورات اساسی سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش است.

وی افزود: مقام معظم رهبری به اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش تأکید بسیار زیادی دارند و این اداره کل موظف است موقوفاتی را که به عنوان امانت در اختیار دارد بر اساس نیات واقفان نیک‌اندیش عمل کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به هزینه کرد عواید موقوفات استان گفت: از ابتدای سال تاکنون 34 میلیارد و 327 میلیون ریال از عواید درآمدهای موقوفات بر اساس نیات واقفان هزینه شده است.

علیزاده اظهار کرد: هزینه کرد این عواید موقوفات در موضوع‌هایی از قبیل حفظ و نگهداری موقوفات، نیات مذهبی، نیات خیریه، اجتماعی، عتبات و عالیات، مدارس علوم دینی، مساجد و بقاع و اماکن متبرکه بوده است.

وی در پایان از همه مستاجران و افرادی که متصرف موقوفات هستند درخواست کرد تا حقوق موقوفات را پرداخت کنند و در اجر و پاداش آن شریک باشند و از طرفی نیات واقفان به درستی و دقیق اجرا شود.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول