اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دبیرکل جنبش احرار بحرین مطرح کرد

چرا حکام عرب از حمله به سوریه حمایت می‌کنند؟

دبیرکل جنبش احرار بحرین اعلام کرد حکام کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس مدافع گروه‌های ضدانقلاب هستند و از آغاز حمله به سوریه و سیطره غیردموکراتیک نظامیان مصر بر قدرت، حمایت می‌کنند.

چرا حکام عرب از حمله به سوریه حمایت می‌کنند؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید الشهابی در مصاحبه با شبکه العالم گفت: حکام عرب خلیج فارس حمله به سوریه و تسلط غیرقانونی نظامیان مصر بر کرسی ریاست جمهوری را باعث تحکیم جایگاه خود و مانع بروز تغییرات سیاسی اساسی در کشورهای خود می دانند.

وی افزود: حاکمان عربستان و بحرین به اهداف خود دست نخواهند یافت زیرا برخلاف سنت الهی رفتار می کنند و توسل به زور و خشونت باعث حفظ تاج و تخت حُکّام ستمگر نخواهد شد. سرکوب مردم شاید در کوتاه مدت اثراتی داشته باشد ولی مردم را از حق تعیین سرنوشت خود محروم نخواهد کرد .

الشهابی تصریح کرد: انقلاب بحرین انقلابی صرفاً داخلی است و مردمی که تاکنون تسلیم حاکمیت نشده اند، به انقلاب خود همچنان ادامه خواهند داد و علاوه بر این، اتباع بحرینی مقیم خارج، از انقلاب هموطنان خود حمایت می کنند و صدای انقلاب آنها را به گوش جهانیان می رسانند و با مجامع حقوقی و سیاسی بین المللی برای انعکاس اوضاع بحرین به این مجامع در ارتباط هستند .

وی با تاکید بر اینکه ارتباط هموطنان داخل و خارج بحرین با یکدیگر برای تداوم و موفقیت انقلاب ضروری است، گفت: رژیم حاکم آل خلیفه به هر روشی برای سرکوب مردم متوسل می شود که این امر بیانگر درماندگی حکومت در برابر مردم است.

الشهابی تصریح کرد: ملت های منطقه طی دو سال گذشته با پول های نفت، سلاح های ساخت غرب و کمک های امنیتی غرب سرکوب شده اند تا نتوانند به فعالیت های خود ادامه دهند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول