اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

«الوحدوی» بحرین خواستار مقاومت ملت‌ها در قبال حمله آمریکا به سوریه شد

کنگره «الوحدوی» بحرین با اعلام همبستگی با دولت و ملت سوریه، مقاومت ملت‌های اسلامی و عربی در مقابل هرگونه ماجراجویی آمریکا علیه سوریه را خواستار شد.

«الوحدوی» بحرین خواستار مقاومت ملت‌ها در قبال حمله آمریکا به سوریه شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در منامه، کنگره «الوحدوی» بحرین از احزاب معارض نظام آل خلیفه، با صدور بیانیه‌ای، تهدید سوریه به حمله نظامی از سوی قدرت‌های استعمار غربی و در رأس آْنها آمریکا، انگلیس و فرانسه را ناشی از ناکامی آنها در سرنگونی نظام دمشق و شکست‌ همه ابزارهای آنها در دستیابی به اهداف استعماری خود در برپایی نظام دنباله رو برای آمریکا و دشمن صهیونیستی در این کشور خواند.

وی با یادآوری ادعاهای دروغ آمریکا مبنی بر وجود اسلحه کشتار جمعی در عراق و حمله به این کشور به همین بهانه، افزود: اکنون آمریکا سناریوی مشابهی را برای حمله به سوریه در پیش گرفته است و همه دلایل نماینده روسیه در شورای امنیت مبنی بر اینکه افراد مسلح از این سلاح شیمیایی استفاده کرده‌اند‌ را رد می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا و قدرت‌های غربی از بهانه سلاح شیمیایی برای حمله به سوریه استفاده می‌کنند ولی از زرادخانه هسته‌ای رژیم صهیونیستی چشم پوشی می‌کنند، تاکید کرد که ملت‌های اسلامی و عربی با هر گونه حمله آمریکایی علیه سوریه مقاومت خواهند کرد.

الوحدوی حمله غرب به سوریه را به مثابه ورود منطقه خاورمیانه به یک جنگ گسترده و فراگیر خواند و تاکید کرد که با حمله به سوریه، منافع آمریکا و کشورهای غربی هیچگاه در امان نخواهند بود.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول