اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط مسئولان این شهرستان تاکید شد

تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرک صنعتی خرامه

در جلسه مشترک مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با مسئولان خرامه بر تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی در شهرک صنعتی این شهرستان تاکید شد.

تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی شهرک صنعتی خرامه

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس، مدیرعامل این شرکت در جلسه‌ای که با حضور فرماندار و نماینده مردم خرامه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، توسعه متوازن صنعتی را از برنامه‌ها و اولویت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اعلام کرد و اظهار داشت: در این زمینه شهرک‌ها و نواحی صنعتی در تمام نقاط این استان ایجاد شده تا بستر مناسب به منظور جذب سرمایه‌گذاران و توسعه صنعتی در تمام نقاط فارس فراهم شود.

علی صداقت‌پور افزود: هم‌اکنون در تمام شهرستان‌های این استان حداقل یک شهرک صنعتی ایجاد شده و زمینه برای احداث واحدهای صنعتی در شهرک‌های صنعتی فراهم شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان خرامه نیز با راه‌اندازی شهرک صنعتی، بستر مناسب برای استقرار واحدهای صنعتی فراهم شده است، گفت: سیاست ما بعد از راه‌اندازی و آغاز واگذاری شهرک صنعتی،‌ تکمیل طرح‌های زیربنایی و عمرانی است.

وی افزود: به منظور تحقق این موضوع امسال 10 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های زیربنایی و عمرانی در شهرک صنعتی خرامه اختصاص یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس اضافه کرد: با اعتبارات تخصیص‌یافته،‌ تا پایان امسال شاهد تحولات زیربنایی و توسعه و تکمیل طرح‌های عمرانی در این شهرک خواهیم بود.

وی از مذاکرات انجام شده برای وصل برق شهرک صنعتی خرامه توسط شرکت توزیع برق فارس خبر داد و گفت: در این زمینه زیرساخت‌های لازم برای شبکه داخلی توزیع برق در حال انجام است و منتظر وصل برق هستیم.

صداقت‌پور بر تسریع در اجرای طرح تامین آب مورد نیاز این شهرک صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: در این زمینه اعتبارات لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تامین و مناقصه این پروژه نیز توسط آبفای روستایی برگزار شده است.

وی همچنین از اجرای طرح شبکه داخلی گاز در این شهرک صنعتی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد و بیان کرد: مقرر شده است که این طرح آذرماه امسال به بهره‌برداری برسد و شرکت گاز استان نیز نسبت به اجرای خط انتقال 6 کیلومتری گاز تا ورودی این شهرک صنعتی اقدام کند.

این مسئول اضافه کرد: شهرک صنعتی خرامه با 97 هکتار مساحت ظرفیت استقرار 80 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی یک‌هزار و 500 نفر را دارد و هم‌اکنون چهار واحد صنعتی در آن در مرحله ساخت و ساز است.

انتهای پیام/ 2448/غ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول