اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس:

اراده دولت و مجلس برای شکستن فضای تورم جدی است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: اراده دولت و مجلس برای شکستن فضای تورم و ایجاد نشاط در جامعه جدی است.

اراده دولت و مجلس برای شکستن فضای تورم جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی عصر امروز در آئین تجلیل از کارمندان نمونه در میناب با بیان اینکه ساده‌زیستی و پاکدستی شهیدان رجایی و باهنر الگویی برای همه مسئولان است، اظهار داشت: اخلاص در عمل و کار بدون منت از مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی این دو شهید گرانقدر است.

وی، «عمر مسئولیت» را محدود عنوان کرد و با ذکر این مطلب که ماندگاری هر عمل به نیکو بودن آن است، ادامه داد: پست‌ها و مسئولیت‌ها توفیقی از جانب خداوند است که هرکس در آن قرار می‌گیرد باید از آن به سودرسانی و خدمت به مردم استفاده کند.

نماینده مردم میناب، جاسک، سیریک، رودان و بشاگرد در مجلس همچنین به آغاز به کار دولت جدید و انتظارات مردم اشاره کرد و بیان داشت: مردم با حضور حماسی در صحنه انتخابات و رأی خود شرایطی را خلق کردند که فضای کشور با تدبیر و امید به سمت تحقق عدالت حرکت کند.

هاشمی نخل ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان مشکلات اقتصادی کشور در حوزه‌های گوناگون پرداخت و اذعان داشت: اکنون توده مردم تحت فشار فقر، بیکاری و تورم هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان این مطلب که در پی رکود در بخش تولید و سایر حوزه‌ها، فشار اقتصادی بر مردم سایه افکنده، ابراز داشت: اراده دولت و مجلس برای شکستن فضای تورم و ایجاد نشاط و امید در جامعه جدی است و طی روزهای اخیر در این راستا گام‌های مؤثری برداشته شده است.

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح موقعیت میناب و توانمندی‌های این شهرستان در حوزه‌های مختلف پرداخت و متذکر شد: میناب با وجود اینکه به عنوان شهرستان دوم استان از مهم‌ترین، قدیمی‌ترین شهرستان‌های هرمزگان با سابقه تاریخی بالاست، اما کمتر مورد توجه بوده است.

وی با انتقاد از عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌های دولتی در میناب، اظهار داشت: روابط عمومی در هر شهرستان به واسطه ارتباط با رسانه‌ها نقشی مهم در شناساندن توانمندی‌ها و پتانسیل آن منطقه بر عهده دارند که متأسفانه در میناب ضعیف عمل می‌شود.

نماینده مردم میناب، جاسک، سیریک، رودان و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی همچنین به سفر برخی مسئولان ارشد کشوری به استان و شهرستان‌های شرق هرمزگان اشاره و اذعان کرد: متاسفانه به علت فقدان نیروی کارآمد در روابط عمومی‌ها به ویژه استانداری از این سفرها مستندات خوبی وجود ندارد.

هاشمی نخل ابراهیمی در ادامه احداث مجتمع فرهنگی هنری را از نیازهای جدی میناب در حوزه فرهنگ و هنر عنوان کرد و بیان داشت: وجود مجتمع فرهنگی هنری بسیاری از چالش‌های فرهنگی منطقه را مرتفع می‌کند.

وی، حمایت از ورزشکاران، هنرمندان و تقویت و تجهیز زیرساخت‌های دینی مذهبی را ضامن سلامت جامعه دانست و یادآور شد: پایگاه و فضاهای دینی و مذهبی را با توجه به مساجد و خانه‌های عالم باید حفظ کرد.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف زمین برای احداث بیمارستان دوم و دانشگاه دخترانه میناب را از امور زمین مانده در این شهرستان عنوان کرد و خواستار تشکیل کارگروهی برای پیگیری و حل این موضوع در کوتاه‌ترین زمان ممکن شد.

در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه میناب برگزار شد از 70 نفر از کارمندان نمونه در دستگاه های مختلف تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/88004/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول