اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی بندرگز خبر داد

کلاهبرداری از صاحبان پرونده موادمخدر در دادگستری گلستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز گفت: این فرد با ادعای اینکه در دستگاه قضایی استان صاحب نفوذ است از صاحبان پرونده و کسانی که مشکل قضایی داشتند، کلاهبرداری می‎کرد.

کلاهبرداری از صاحبان پرونده موادمخدر در دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، اسماعیل قاسمعلی اظهار داشت: این فرد بیشتر به سراغ افرادی که در زمینه موادمخدر پرونده داشتند مراجعه می‎کرد و تاکنون نیز به دریافت 180 میلیون ریال اعتراف کرده است.

وی تصریح کرد: به محض دریافت گزارش‎هایی مبنی بر حضور چنین فردی در دادگستری شهرستان بندرگز، با تلاش نیروهای حفاظت اطلاعات دادگستری این فرد در کمتر از 24 ساعت شناسایی و توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

به گفته قاسمعلی، پرونده این فرد که در زمینه جعل اسناد هم فعالیت می‎کرد هم‌اکنون در دادسرای این شهرستان در دست بررسی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بندرگز از مردم به ویژه از کسانی که در دستگاه قضایی پرونده دارند خواست هنگام مراجعه به دادگستری و دادسراها سعه‎صدر داشته باشند و تنها از مجاری قانونی روند رسیدگی به پرونده را دنبال کنند.

وی همچنین گفت: مردم در صورت مواجهه با افرادی که ادعا می‎کنند با استفاده از ارتباطاتی که در دستگاه قضایی دارند می‎توانند مشکل آنان را حل‌ کنند بلافاصله مراتب را به دادستان یا دفاتر حفاظت اطلاعات اعلام کنند.

انتهای پیام/2307/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول