اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه:

نخستین آزمون جامع مدیریت بحران در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس پژوهشگاه شاخص‌پژوه گفت: نخستین آزمون جامع ارزیابی و تأیید صلاحیت مربی مدیریت بحران پنجشنبه 30 آبان‌ماه از ساعت 8 تا 12 در پژوهشگاه شاخص‌پژوه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

نخستین آزمون جامع مدیریت بحران در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مهندسی شاخص‌پژوه، این آزمون روز پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه از ساعت 8 تا 12 در راستای اخذ مجوز ارزیابی و رتبه‌بندی مجموعه‌های حقیقی و حقوقی فعال در زمینه مدیریت بحران از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

امیر محمودزاده اظهار داشت: در راستای تربیت مربی مدیریت بحران و شناسایی و رتبه‌بندی متخصصان و مدیران توانمند، پژوهشگران فعال در حوزه مدیریت بحران‌های طبیعی در کشور، این آزمون جامع نخستین‌بار برگزار می‌شود.

وی افزود: در این آزمون تخصصی، توانمندی‌های فنی و اجرایی داوطلبان به شکل کمی و کیفی در حوزه مدیریت بحران ارزیابی می‌شود.

گفتنی است برای برگزیدگان و افراد نخست، جوایز ارزنده‌ای در نظر گرفته شده که در آیین ویژه هفته پژوهش به نامبردگان تقدیم می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در آزمون می‌توانند، سوابق و پیشینه علمی و تجربی خود را به نشانی پست  الکترونیکی(رایانامه) ارسال کرده و برای دریافت هرگونه اطلاعات با تلفن 6701031-0311 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/2301/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول