اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

مردم و مسئولان ایران تا پای جان از ولایت دفاع می‌کنند

استاندار البرز گفت: مردم و مسئولان ایران تا پای جان به عهدی که با ولایت بسته‌اند، وفادار بوده و از ولایت دفاع خواهند کرد.

مردم و مسئولان ایران تا پای جان از ولایت دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان بعدازظهر امروز طی سخنانی در مراسم تجلیل از مدیران بسیجی دستگاه‌های البرز که با همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، چندین دولت با گرایش‌های مختلف از سوی مردم انتخاب شده و وظیفه اجرای برنامه‌ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده داشتند.

وی تصریح کرد: اگر چه دولت‌های مختلف گرایش‌های سیاسی متفاوتی داشتند، اما در یک اصل مشترک بودند و آن هم پیروی از ولایت است و دولت‌های ما کارگزار نظام ولایت فقیه هستند و به عنوان کارگزار ولی‌فقیه خدمت می‌کنند.

عالی‌ترین مقام اجرایی در استان البرز افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی از رهبری هوشیار، با بصیرت، فاضل، حکیم، دانا و فرزانه سود می‌برد و نقطه قوت نظام ما بهره‌مندی از برکت ولایت فقیه است.

عربیان تاکید کرد: ولایت فقیه در سال‌های مختلف و با وجود سختی‌ها و بحران‌های متعدد، کشتی انقلاب را به سمت سربلندی با بصیرت و کاردانی هدایت فرموده و آرامش و ثبات امروز جامعه ما مرهون بهره‌مندی از این نعمت است.

* دشمنان به دنبال ضربه زدن به ستون خیمه انقلاب هستند

وی بیان داشت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی به درستی به این واقعیت پی برده‌اند که مردم و مسئولان ما از رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی تبعیت کامل دارند و درک کرده‌اند که ولایت ستون خیمه انقلاب است.

استاندار البرز ادامه داد: به همین دلیل شاهد هستیم که طی سال‌های اخیر هجمه‌های سنگینی برای ضربه زدن به ستون خیمه انقلاب وارد کرد‌اند، اما نمی‌دانند که ملت ایران و مسئولان کشور تا پای جان به عهدی که با ولایت بسته‌اند، عمل خواهند کرد.

عربیان افزود: وقتی مردم و مسئولان از ولایت تبعیت کامل دارند، می‌توان عنوان کرد که دولت در ایران اسلامی در حقیقت کارگزار ولایت و خادم ملت است.

وی با اشاره به رهنمودهای رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت تکریم ارباب رجوع اظهار داشت: ما خادم مردم هستیم و در هر سمت و جایگاهی که قرار می‌گیریم، باید تمام تلاش خود را برای خدمت به ملت انقلابی و ولایی ایران به کار بندیم.

این مسئول افزود: باید برای مردم این امر ملموس باشد که مسئولان خود را خادم آنها می‌دانند، نه اینکه با دید مدیریتی و از بالا به آنها نگاه کنند.

عربیان تاکید کرد: در چنین شرایطی مردم بیش از گذشته به انقلاب خود عشق ورزیده و برای رفع مشکلات و کاستی‌ها تلاش بیشتری خواهند داشت.

وی با اشاره به گوشه‌هایی از زندگی شهید رجایی گفت: در بحث خدمت به مردم الگوی همه مدیران باید شهید رجایی باشد که از همه توان خود برای انجام وظایف خود استفاده کرده و هیچگاه خود را جدای از مردم و بالاتر از آنها نمی‌دانست.

لازم به توضیح است، در این مراسم از کارکنان بسیجی نمونه ادارات استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته دولت تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/2302/ک40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول