اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری همدان عنوان کرد

برخورد قاطعانه دادگستری با متخلفان حوزه دامپزشکی

رئیس دادگستری استان همدان گفت: برخورد قاطعانه دادگستری با متخلفان حوزه دامپزشکی از ضروریات تأمین امنیت غذایی و بهداشت عمومی است.

برخورد قاطعانه دادگستری با متخلفان حوزه دامپزشکی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی همدان، مدیر کل دامپزشکی استان همدان با اتفاق مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه و مسئول امور حقوقی این اداره با رئیس دادگستری استان همدان ملاقات و مسائل حقوقی دامپزشکی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در این دیدار رئیس دادگستری استان همدان ضمن حیاتی بر شمردن وظایف دامپزشکی در امنیت غذائی جامعه گفت: پرونده‌های حقوقی دامپزشکی مطالبه دستگاهی نیست بلکه دفاع از حقوق اجتماعی است.

محمدرضا مترقب بر دفاع و حمایت همه‌جانبه از مطالبات حقوقی دامپزشکی از طرف دادگستری تأکید کرد و افزود: رسیدگی ویژه به پرونده‌های ارجاعی از طرف دامپزشکی از اولویت‌های دادگستری خواهد بود و دادگستری این موضوع را از وظایف قانونی خود می‌داند و رسیدگی‌ها را به صورت ویژه انجام خواهد داد.

وی تأکید کرد: برخورد قاطعانه دادگستری با متخلفان حوزه دامپزشکی از ضروریات تأمین امنیت غذایی و بهداشت عمومی است و این امر را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم.

محمودرضا رسولی، مدیرکل دامپزشکی استان همدان نیز ضمن تشریح وظایف دامپزشکی مشروحاً مسائل حقوقی مرتبط را بیان کرد و خواستار ارجاع پرونده‌های دامپزشکی به یک شعبه واحد و توجیه و بازآموزی قاضی‌های مرتبط با پرونده‌های دامپزشکی شد.

در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین رسولی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در اداره کل دامپزشکی استان همدان نیز مسائل مربوط به قوانین ذبح شرعی و غذای حلال را مطرح کرد.

در بخش دیگری از این جلسه، مسئول امور حقوقی اداره کل دامپزشکی استان همدان مسائل و مشکلات در روند رسیدگی به پرونده‌های متخلفان حوزه دامپزشکی را مطرح کرد و درخواست‌هایی مبنی بر تسهیل و تسریع روند رسیدگی به این پرو‌نده‌ها را خواستار شد.

انتهای پیام/89006/ذ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول