اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی کرمان:

دامپزشکی کرمان همچنان 198 پست بلاتصدی دارد

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان گفت با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از مجموع 351 پست سازمان دامپزشکی این اداره کل 198 پست همچنان بلاتصدی است.

دامپزشکی کرمان همچنان 198 پست بلاتصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بیژن دهقانی پیش از ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی مسئولان اداری و مالی سازمان دامپزشکی و شورای هماهنگی اداره کل دامپزشکی استان کرمان اظهار داشت: با وجود پیگیری‌های صورت گرفته از مجموع 351 پست سازمان این اداره کل 198 پست همچنان بلاتصدی است.

وی با اشاره به اینکه کمبود نیرو می‌تواند، تحقق اهداف و وظایف خطیر دامپزشکی را با محدویت‌هایی مواجه کند، افزود: اداره کل دامپزشکی استان کرمان سعی کرده با تامین اعتبار و اخذ مجوزهای لازم و از طریق جذب نیروی طرح، قرارداد کار مشخص و مشمولان بخشی از این کمبود نیرو را جبران کند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان با اشاره به پایین بودن پایه بودجه‌ای این اداره کل ابراز داشت: پایین بودن بودجه نیز یکی از موانع در جذب نیرو به صورت قراردادی است.

وی با بیان اینکه در کنار کمبود بودجه، پایین بودن حقوق و دستمزد کارکنان دامپزشکی مشکلاتی را برای همکاران این اداره کل به وجود آورده است، ادامه داد: با وجود تمام مشکلات موجود کارکنان دامپزشکی استان با تلاش شبانه‌روزی سعی در تحقق اهداف این مجموعه به بهترین نحو دارند.

دهقانی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر شرح وظایف دامپزشکی بسیار گسترش یافته است، تصریح کرد: نیرو و بودجه لازم متناسب با مسئولیت‌های محوله افزایش نیافته است.

وی عدم وجود ردیف‌های اعتباری خاص برای طرح‌های اختصاصی دامپزشکی را از مشکلات موجود دانست و افزود: لازم است تا مسئولان برای تحقق اهداف مطرح شده در طرح تضمین کیفیت فرآورده‌های خام دامی و آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون‌ مواد خوردنی، آشامیدنی‌، آرایشی‌ و بهداشتی‌، بودجه و نیروی لازم را برای مجموعه دامپزشکی در نظر بگیرند.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمان اذعان داشت: کمبود شدید خودرو یکی دیگر از موانع موجود در مسیر تحقق اهداف دامپزشکی استان است.

وی با اشاره به اینکه 27 دستگاه خودرو این اداره کل غیرقابل استفاده است، گفت: از مجموع 52 خودرو فعال موجود تنها 10 دستگاه عمر زیر پنج سال دارند.

دهقانی کمبود فضای اداری و فنی لازم در سطح بخش‌ها و بعضی از شهرستان‌ها را از دیگر مشکلات موجود دانست و بیان داشت: در برخی شهرستان‌های استان و تقریباً تمام بخش‌ها ساختمان مورد نیاز در اختیار دامپزشکی نیست.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول