اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیجار

18 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 980 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت 18 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 950 میلیون تومان در شهرستان بیجار به بهره‌برداری رسید.

18 پروژه بخش کشاورزی با اعتبار 980 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، ظهر امروز با حضور فرماندار بیجار و امام جمعه اهل سنت و برخی از مسئولان این پروژه کشاورزی در بخش‌های آب و خاک، استخر ذخیره‌سازی آب کشاورزی آبیاری تحت فشار، برق‌رسانی به چاه‌های آب روستایی می باشد.

فرماندار بیجار در مراسم این افتتاحیه استخر ذخیره‌سازی آب در روستای سیدان ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه این طرح از شاخص‌ترین این پروژه است گفت: استخر ذخیره‌سازی آب سیدان با 220 مترمکعب با مشارکت مسئولین و خیرین با اعتبار 30 میلیون تومان یکی از خدمات ارزنده برای مردم این روستا است.

حمداله کریمی در ادامه افزود: این استخر با گنجایش 280 مترمکعب موجب می‌شود که 40 هکتار ار باغ‌های روستای سیدان که در معرض خشکسالی هستند، نجات یابند.

وی در محل افتتاح پروژه فاضلاب روستای سیدان نیز گفت: این پروژه به طول 2200 متر طول شبکه با اعتباری 70 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری‌ها به بهره‌برداری رسیده است.

کریمی بیان کرد: پروژه فاضلاب روستایی 80 درصد از روستاها را زیرپوشش قرار می‌دهد و مشکل آب‌های سطحی و فاضلاب در این روستاها مرتفع می‌شود که در حال حاضر در روستاهای جعفرآباد، قشلاق نوروز، و خاندانقلی در دست اجرا و پیگیری است.

فرماندار بیجار در جریان افتتاح اجرای ترمیم و بهسازی معابر روستای خورخوره نیز گفت: آسفالت و بهسازی معابر روستای خورخوره با اعتبار 30 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری ها به طول 1200 متر اجرا شده است.

وی تصریح کرد: امروز هم‌زمان 26 پروژه عمرانی دیگر امور دهیاری‌ها با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان از محل اعتبارات دهیاری‌ها افتتاح شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: این طرح‌ها شامل اجرای طرح‌های هادی احداث ساختمان دهیاری، اجرای شبکه فاضلاب، شن‌ریزی معابر، احداث پارک کودک روستایی، جایگاه زباله است.

امام جمعه اهل سنت بیجار نیز در جریان مراسم افتتاحیه این طرح‌ها ضمن گرامیداشت هفته دولت و با تقدیر از زحمات بی‌شائبه فرماندار بیجار بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به چنین دولت‌مردان سختکوشی به خود می‌بالد.

وی از هفته دولت به عنوان فرصتی برای نشان دان کارها و خدمات دولت و دولتمردان است تا مردم بدانند دولتمردان برای آسایش و رفاه آنها و پیشبرد اهداف نظام از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

ماموستا معروف خالدی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: هفته دولت یک فرصت مغتنمی برای نقد و اصلاح عملکردها به شکل صحیح است.

وی در پایان بر همراهی و همدلی مردم با مسئولان تأکید کرد و گفت: با همدلی و همرای دولتمردان و مردم می‌توان بر بسیاری از مشکلات پیروز شد و همچنبن با این همدلی موجبات یأس دشمنان از رسیدن به هدفشان را فراهم خواهیم ساخت.

انتهای پیام/79015/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول