اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد

برگزاری دومین جشنواره موسیقی دفاع مقدس در استان مرکزی

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از برگزاری دومین جشنواره موسیقی دفاع مقدس در این استان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره موسیقی دفاع مقدس در استان مرکزی

فرهاد شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: این جشنواره امسال برای دومین بار در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: نخستین جشنواره موسیقی دفاع مقدس در سال 90 برگزار شد که تولید و انتشار آلبوم پلاک خونی از دستاوردهای مهم آن بود.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش پاپ و سنتی برگزار می‌شود، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره پس از تأیید اشعارشان توسط شورای کارشناسی شعر می‌توانند آثار خود را تا دهم شهریورماه به دبیرخانه جشنواره (مدیریت هنری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس) ارسال کنند.

شاه‌محمدی گفت: تاکنون حدود 30 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس موسیقی‌های بسیاری ساخته شد که هنوز هم از اثربخشی آنها یاد می‌شود، ادامه داد: جشنواره موسیقی دفاع مقدس با هدف اشاعه فرهنگ مقاومت برگزار می‌شود که امیدواریم امسال نیز شاهد استقبال هر چه بیشتر گروه‌های موسیقی از این جشنواره باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با تاکید بر اینکه موسیقی دفاع مقدس یاد رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان را زنده می کند،‌ گفت: تمام موسیقی‌های حماسی یادآور سال‌های دفاع مقدس بوده و بدون شک امروز نیز این موسیقی پیام‌آور مبارزه با ظلم و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/87003/ز20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول