اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان خبر داد

اجرای 60 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان سمنان

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد(عج) استان سمنان از اجرای 60 عنوان برنامه ویژه هفته گرامیداشت دفاع مقدس هم‏زمان با روزهای ارج‌ نهادن به دلاورمردی‏های رزمندگان اسلام خبر داد.

اجرای 60 عنوان برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در استان سمنان

اسحاق هراسانیان در حاشیه جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان سمنان در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در این استان، به اجرای 60 عنوان برنامه ترسیم شده در هفته دفاع مقدس در استان سمنان اشاره کرد.

وی بیان کرد: اجرای رژه نیروهای نظامی، انتظامی و مسلح با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در هفته دفاع مقدس در استان سمنان صورت می‏‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان همچنین از نمایش فعالیت‏‌های نیروهای پشتیبانی جنگ که در روزهای سخت نبرد دوشادوش رزمندگان خطوط مقدم جبهه فعالیت داشتند، در روزهای هفته دفاع مقدس در استان سمنان خبر داد.

هراسانیان با اشاره به رونمایی از کتاب‏های تألیف شده در زمینه دفاع مقدس در استان سمنان در این ایام فرخنده و مبارک گفت: برپایی یادواره شهدای استان سمنان در دستور کار مسئولان سپاه استان قرار دارد.

ایران اسلامی غیرت‏مندانه ایستاد

مشاور استاندار سمنان در امور آزادگان و ایثارگران نیز در جلسه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، مسئولانی از استانداری سمنان و سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار و در آن، در خصوص اجرای برنامه‏‌های هفته دفاع مقدس تصمیم‏‌گیری شد، خواستار توجه بیشتر به جامعه ایثارگر و رزمندگان این استان شد.

محمدهادی مظاهری اظهار داشت: ارج‏ نهادن به ایثارگری‏‌ها و دلاورمردی‏‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‏ترین ضرورت‏‌های جامعه امروز است.

مشاور استاندار سمنان در امور آزادگان و ایثارگران، دستاورهای دفاع مقدس را در بخش‌‏های مختلف متعدد برشمرد و ضمن اشاره به بخشی از آنها در حوزه‏‌های امنیتی و نظامی، اجتماعی، فرهنگی و ... گفت: در جنگ تحمیلی، ایران اسلامی غیرتمندانه در مقابل تهاجم دشمن ایستاد.

مظاهری بیان داشت: مردم کشورمان برای حضور در جبهه‏‌های نبرد حق علیه باطل سر از پا نمی‏‌شناختند و قدرت انقلاب اسلامی ایران را به زیبایی هر چه تمام‏‌تر به جهانیان نشان دادند.

انتهای پیام/2249/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول