اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل:

کتابداران دلسوزان حقیقی حوزه فرهنگ هستند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل کتابداران را دلسوزان حقیقی حوزه فرهنگ دانست و اظهار داشت: کتابداران علیرغم داشتن امکانات مالی و تجهیزات کم کتابخانه‌های عمومی استان، نشان داده‌اند که می‌توان به قله‌های موفقیت دست یابند.

کتابداران دلسوزان حقیقی حوزه فرهنگ هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند امین ظهر امروز در جمع تعدادی از دانش‌آموزان دختر عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان کوثر اظهار داشت: حضور این دانش‌آموزان در کتابخانه‌های عمومی می‌تواند زمینه‌ای را فراهم کند تا آنها از نزدیک با بخش‌ها و فعالیت‌های مختلف کتابخانه‌ای آشنا شوند.

وی اظهار امیدواری کرد که این دانش‌آموزان همواره در زندگی خود کتاب را به عنوان دوستی همیشگی حفظ کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دانش‌آموزان کوثری در جریان بازدید خود که با حضور نوع‌خواه معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل، موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان کوثر و راهنمائی فرشاد موفق سرپرست کتابخانه مرکزی اردبیل همراه بود، با بخش‌های صدور کارت، کودکان، روشندلان، آماده‌سازی کتاب، سالن‌های مطالعه، بخش اینترنت، مخزن کتاب، نشریات و مرجع آشنا شده و در پایان نیز در مسابقه کتابخوانی شرکت کردند.

در پایان این بازدید دانش‌آموزان برگزیده در مسابقه کتابخوانی، جوایزی را به رسم هدیه از کتابخانه عمومی استان دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل همچنین در جریان بازدید خود از کتابخانه‌های عمومی اردبیل، با حضور در کتابخانه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از کارکنان و کتابداران این کتابخانه تقدیر کرد.

صادق فرهمند امین در این دیدار، کتابداران را دلسوزان حقیقی حوزه فرهنگ دانست و اظهار داشت: کتابداران علیرغم داشتن امکانات مالی و تجهیزات کم کتابخانه‌های عمومی استان، نشان داده‌اند که می‌توان به قله‌های موفقیت دست یابند.

وی برگزیده شدن قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان را به عنوان کتابخانه برتر فرهنگی کشور، مایه افتخار دانست و افزود: کتابداران کتابخانه شیخ صفی‌الدین اردبیلی هم اکنون به الگویی برای کتابداران کشور تبدیل شده‌اند و این مهم، توانایی کتابداران استان را می‌رساند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اظهار امیدواری کرد که با توجه بیشتر مسئولان و نیز خیران استان به حوزه ساخت و تجهیز کتابخانه‌های عمومی، شهروندان کتاب دوست بتوانند هرچه بیشتر از خدمات این کتابخانه‌ها بهره‌مند شوند.

فرهمند امین در پایان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی، از کتابداران این کتابخانه تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کتابخانه عمومی شیخ صفی‌الدین اردبیلی به عنوان قدیمی‌ترین کتابخانه عمومی استان اردبیل توانست به عنوان کتابخانه عمومی برتر فرهنگی کشور از طرف نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی شود.

پیش از این نیز کتابخانه مشارکتی سوم خرداد توانسته بود به این مهم نائل شود.

انتهای پیام/62003/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول