اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان خبر داد

اجرای طرح پایش طلا و جواهر در بازار شهرستان تاکستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گفت: طرح پایش طلا و جواهر در بازار این شهرستان با هدف کنترل عیار و سکه‌های ضربی اجرا شد.

اجرای طرح پایش طلا و جواهر در بازار شهرستان تاکستان

یاسر رحمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: با توجه به افزایش تولید طلاهایی با عیار 18 در بازار و ضرب سکه‌های خارج از نظارت بانک مرکزی، طرح پایش طلا و جواهر هم‌زمان با سایر نقاط در شهرستان تاکستان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل استاندارد و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از 28 مرداد ماه جاری در شهرستان تاکستان آغاز شده است.

رحمانی تصریح کرد: گران‌فروشی و عدم صدور فاکتور جزو موارد رسیدگی در طرح پایش طلا و جواهر این شهرستان بوده که از سوی سه نفر از بازرسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی پیرامون نحوه و چگونگی برخورد با واحدهای صنفی متخلف تصریح کرد: در این طرح بازرسان پس از نمونه‌برداری، طلا یا جواهر را به اداره کل استاندارد استان قزوین ارسال می‌کنند و تاکنون نیز 15 مورد برای آزمایش به اداره کل استاندارد استان ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان با اشاره به فعالیت‌های نظارتی در حوزه تنظیم محصولات در بازار خاطرنشان کرد: بازرسان و تیم‌های نظارتی این اداره با حضور و انجام سرکشی‌های مستمر نسبت به برخورد با صنوف متخلف اقدام می‌کنند که در این راستا شهروندان نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/77005/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول