اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پنجمین روز از هفته دولت صورت گرفت

افتتاح یک واحد مرغداری تخمگذار در شهرستان آبیک

با حضور استاندار قزوین در پنجمین روز از هفته دولت واحد مرغداری تخمگذار شرکت سیمین تاج شهرستان آبیک که اقدام به افزایش ظرفیت کرده بود، افتتاح شد.

افتتاح یک واحد مرغداری تخمگذار در شهرستان آبیک

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، مرغداری تخمگذار شرکت سیمین تاج شهرستان آبیک با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

افزایش ظرفیت مرغداری تخمگذار شرکت سیمین تاج که در روستای خاکشان بخش بشارایت شهرستان آبیک واقع شده با 30 هزار میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی صورت گرفت.

این واحد مرغداری با افزایش ظرفیت، تولید خود را از 210 تن به 500 تن رساند.

گفتنی‌ است؛ هشت درصد تخم‌مرغ کشور و 75 درصد تخم‌مرغ استان قزوین در شهرستان آبیک تولید می‌شود.

30 واحد مرغ گوشتی، 16 واحد تخمگذار، هفت واحد مرغ مادر گوشتی، یک واحد شترمرغ، یک واحد بوقلمون، دو کارخانه جوجه‌کشی و دو واحد اجداد در شهرستان آبیک مشغول فعالیت هستند که از این تعداد روزانه دو میلیون عدد تخم‌مرغ تولید می‌شود.

همچنین در ادامه سفر استاندار قزوین به شهرستان آبیک مدرسه چهار کلاسه دوره اول متوسطه روستایی هزارجلفا با یک میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار با مشارکت مردم این روستا و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین احداث شد.

شش واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی شهرستان آبیک و روستاهای بهجت‌آباد، زیاران، قشلاق، هزارجلفا، کوندج و شهر آبیک از جمله طرح‌هایی بود که با حضور احمد عجم با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/77006/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول